У житті  закладу дошкільної  освіти №5 «Вишенька» розпочався літній оздоровчий період . Літо – найбільш сприятливий період для зміцнення здоров’я дітей, їх повноцінного розвитку. Широке використання природних чинників - повітря, сонця, води, збагачення харчування свіжими ягодами і фруктами, скорочення навчального навантаження, підвищення рухової активності справляють на дитину суттєвий оздоровчий вплив.
Завдання роботи дошкільного навчального закладу на літній оздоровчий період:
- спрямувати діяльність дошкільного навчального закладу на створення умов для ефективного оздоровлення дітей влітку шляхом упровадження у роботу елементів сучасних здоров’язбережувальних освітніх технологій;
- створити умови для розширення, закріплення, удосконалення набутих впродовж навчального року вмінь та навичок через залучення дітей до різних видів дитячої діяльності.
 

З метою забезпечення ефективного оздоровлення та повноцінного відпочинку дітей влітку, створення належних умов для освітньої, культурно-виховної, фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи під час літнього оздоровлення дітей в дошкільному закладі проводиться робота щодо оздоровлення дітей.
Літній період особливо сприятливий для початку загартування дитячого організму, як у повсякденному житті, так і спеціально організованого ( повітряні, сонячні ванни, водні процедури і т.д).
Успіх всіх загартовуючих заходів забезпечується дотриманням основних принципів загартування: поступовості, систематичності та врахування індивідуальних особливостей кожної дитини.
Проведення літнього оздоровлення передбачає розв’язання навчально – виховних завдань, що досягається організацією змістовної діяльності дітей.

Ранковий прийом дітей вихователі проводять на вулиці. В цей період проводяться бесіди і розмови з підгрупами та окремими дітьми, індивідуальна робота з дітьми, спостереження за об’єктами і явищами довкілля, дидактичні, рухливі (малої і середньої рухливості), конструкторсько-будівельні ігри, трудові доручення і чергування, різноманітна самостійна діяльність і т.п.
Після сніданку з дітьми проводиться організована навчально-пізнавальна діяльність у формі фронтальних, підгрупових, занять з різного спрямування: фізичного, пізнавального, мовленнєвого, художньо-естетичного. Вихователями організовується праця дітей на ігрових майданчиках, квітнику, городі по догляду за рослинами.
При організації життєдіяльності дітей у першу і другу половини дня передбачається також проведення різноманітних розваг: показ вистав у ляльковому, настільному, інших видах театру; дитячі концерти, фізкультурні, музичні, літературні дозвілля тощо.
Загартувальні процедури здійснюються на майданчиках з використанням виносного та стаціонарного обладнання (тіньові навіси, індивідуальні килимки, надувні басейни).
У літній час значна увага приділяється проведенню на свіжому повітрі ігор з піском, водою , повітрям.
Проводиться освітня робота з безпеки життєдіяльності дітей, правил дорожнього руху, поведінки на вулиці, у транспорті, безпечної поведінки під час відпочинку на сонці, воді, у лісі .
 Таким чином, вся робота закладу дошкільної освіти спрямована на зміцнення дитячого організму,загартування, підвищення опірності організму дітей, розвитку у них здатності швидко й без шкоди для здоров’я пристосовуватися до змінних умов навколишнього середовища.

Поділитися:
spacer