Розклад організованої діяльності

                                         ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор Царичанського ЗДО «Вишенька»

                                                                                                       Царичанської селищної ради

__________ Яна ЧЕРЕДНИЧЕНКО

Розклад

організованої навчально- пізнавальної діяльності на літній період 2024 рік

Дні тижня

Ранній вік 3р.життя

Молодшо-середній дошкільний вік

Старший дошкільний вік

Понеділок

1.     «Дитина у світі мистецтва» (музична діяльність )-09:00

2.     «Дитина у природничому довкіллі»(природничо-екологічна компетентність/ «Дитина у соціумі»(соціальна компетентність)

1.«Мовлення дитини» (мовленнєва компетентність)/«Дитина у природничому довкіллі»(природничо-екологічна компетентність/

«Дитина в соціумі»(соціально-громадянська компетентність)

 

2.«Дитина у світі мистецтва» (музична діяльність )-09:30

 

1.«Мовлення дитини» (мовленнєва компетентність)/«Дитина у природничому довкіллі»(природничо-екологічна компетентність/

«Дитина в соціумі»(соціально-громадянська компетентність)

 

2.«Дитина у світі мистецтва» (музична діяльність )-09:45

 

Вівторок

1.     «Особистість дитини»(рухова компетентність-рухова активність і саморегуляція)- 09:00

2.     «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»(предметно-практична/сенсорно-пізнавальна компетентність)

1.«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (сенсорно-пізнавальна/ логіко- математична/ дослідницька компетентність)

2.«Особистість дитини»(рухова компетентність-рухова активність та саморегуляція) -09:30

1.«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (сенсорно-пізнавальна/ логіко- математична/ дослідницька компетентність)

2.«Особистість дитини»(рухова компетентність-рухова активність та саморегуляція) -09:45

Середа

1.     «Дитина у світі мистецтва» (музична діяльність )-09:00

 

2.     «Дитина у світі мистецтва»(художньо-продуктивна діяльність- (малювання,ліплення,

аплікація)

     1.«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі(предметно-практична,технологічна компетентність -конструктивна діяльність)

    2.«Дитина у світі мистецтва» (музична діяльність )-09:30

 

 

1.     «Дитина у світі мистецтва» (художньо-продуктивна діяльність- ліплення,аплікація,  малювання)

    2.«Дитина у світі мистецтва» (музична діяльність )-09:45

 

 

Четвер

1.     «Особистість дитини»(рухова компетентність-рухова активність і саморегуляція)- 09:00

 

2.     «Мовлення дитини» (мовленнєва/комунікативна компетентність)

1.     «Дитина у світі мистецтва»(художньо-продуктивна діяльність- ліплення,аплікація,  малювання)

2.«Особистість дитини» (рухова компетентність-рухова активність та саморегуляція)- 09:30

     1.«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (предметно-практична,технологічна компетентність-конструктивна діяльність)

2.«Особистість дитини» (рухова компетентність-рухова активність та саморегуляція)- 09:45

 

П’ятниця

                                                                   День сюрпризів (I  половина дня)

1.      «Мовлення дитини»(художньо-мовленнєва компетентність)

 

 

1. «Мовлення дитини» (художньо-мовленнєва компетентність)

    2. «Особистість дитини»(рухова компетентність-рухова активність та саморегуляція) -09:30

1. «Мовлення дитини»(художньо-мовленнєва компетентність)

 2. «Особистість дитини»(рухова компетентність-рухова активність та саморегуляція) -09:45

 

Розклад організованої освітньої  діяльності

ПОНЕДІЛОК

Ранній вік

1.Художньо-продуктивна діяльність ( музична діяльність)

2.Ознайомлення з природним довкіллям / ознайомлення з соціумом + Розвиток мовлення і культура спілкування


Молодшо - середній дошкільний вік

1. Ознайомлення з природним довкіллям / ознайомлення з соціумом + Розвиток мовлення і культура спілкування

2.Художньо-продуктивна діяльність ( музична діяльність)


Старший дошкільний вік

1. Ознайомлення з природним довкіллям  + Розвиток мовлення і культура спілкування

2.Художньо-продуктивна діяльність (Ліплення / аплікація)

3. Художньо-продуктивна діяльність ( музична діяльність)


ВІВТОРОК

Ранній вік

1. Розвиток мовлення і культура спілкування

2.Здоров’я та фізичний розвиток


Молодшо - середній дошкільний вік

1. Розвиток мовлення і культура спілкування + ознайомлення з соціумом

2. Здоров’я та фізичний розвиток


Старший дошкільний вік

1. Розвиток мовлення і культура спілкування (навчання елементів грамоти (варіативна частина)

2. Здоров’я та фізичний розвиток


СЕРЕДА

Ранній вік

1.Художньо-продуктивна діяльність ( музична діяльність)

2. Сенсорний розвиток + художньо-продуктивна діяльність ( конструювання / аплікація)


Молодшо - середній дошкільний вік

1.Елементарні математичні уявлення

2. Художньо-продуктивна діяльність ( музична діяльність)


Старший дошкільний вік

1.Елементарні математичні уявлення + ознайомлення з соціумом

2. Ознайомлення з соціумом + Розвиток мовлення і культура спілкування

3. Художньо-продуктивна діяльність ( музична діяльність)


ЧЕТВЕР

Ранній вік

1.Здоров’я та фізичний розвиток

2.Художньо-продуктивна діяльність (малювання / ліплення) + літературна діяльність


Молодшо - середній дошкільний вік

1.Художньо-продуктивна діяльність (Ліплення / аплікація)

2. Здоров’я та фізичний розвиток


Старший дошкільний вік

1. Розвиток мовлення і культура спілкування + ознайомленя з соціумом

2. Здоров’я та фізичний розвиток


П’ЯТНИЦЯ

Ранній вік

Художньо-продуктивна діяльність ( театральна діяльність)


Молодшо - середній дошкільний вік

1. Художньо-продуктивна діяльність (малювання + літературна діяльність)

2.Здоров’я та фізичний розвиток


Старший дошкільний вік

1. Художньо-продуктивна діяльність (малювання + літературна діяльність) + ознайомлення з природним довкіллям

2. Здоров’я та фізичний розвиток


Всі групи

День сюрпризів

spacer