Методична робота 2023-2024 н.р.
ПЛАН
заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)
в закладі дошкільної освіти
№ | Найменування завдання | Найменування заходів | Відповідальні за виконання | Строк виконання |
1. | Сприяння запобіганню та протидії боулінгу (цькуванню) в закладі дошкільної освіти | інформаційно-просвітницька діяльність серед учасників освітнього процесу щодо булінгу (цькування) та нетерпимого ставлення до насильницької моделі поведінки у міжособистісних стосунках; | Керівник закладу дошкільної освіти, вихователь- методист, вихователі
| постійно |
профілактична діяльність, спрямована на запобігання вчиненню дитиною та стосовно дитини булінгу (цькування); | ||||
вжиття заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або потерпіли від булінгу (цькування) (згідно з рішеннями комісії закладу дошкільної освіти з розгляду випадків булінгу (цькування)
| Керівник закладу дошкільної освіти | за потреби | ||
2. | Забезпечення створення у закладі дошкільної освіти безпечного освітнього середовища | розроблення плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) | Керівник закладу дошкільної освіти, вихователь- методист, вихователі | щороку до початку навчального року |
проведення моніторингу ефективності виконання плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі дощкільної освіти, виявлення проблем у сфері запобігання та протидії булінгу (цькуванню), вжиття заходів для їх вирішення | Керівник закладу дошкільної освіти, вихователь- методист | за потреби, (не рідше одного разу півріччя) | ||
3. | Професійний розвиток та підвищення кваліфікації педагогічних працівників | науково-методичний та навчально-методичний супровід підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо формування соціальних компетентностей та навичок запобігання та протидії булінгу (цькуванню)
| КЗВО «ДАНО» Дніпропетровської обласної ради | постійно |
включення до щорічного плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо підготовки з питань формування соціальних компетентностей та навичок запобігання та протидії булінгу (цькуванню) | Керівник закладу дошкільної освіти | постійно |
6.10.
Консультації |
|||||
№ |
Тема/зміст заходів |
Термін проведення |
Відповідальний |
При-мітка |
|
1. |
Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у 2023 – 2024 навчальному році
у закладах дошкільної освіти ( додаток до листа МОН від 21.08.23 №1/12490-23) |
Вересень |
Директор Чередниченко Я.В. |
|
|
2.
|
Моральна компетентність педагога як провідна
умова емоційного благополуччя вихованців закладу. |
Вересень |
Вихователь Самбур А.М. |
|
|
3.
|
Умови створення сучасного освітнього простору
для розвитку дошкільнят з використанням LEGO. |
Жовтень |
Вихователь Сало Л.В. |
|
|
4. |
Використання різних
видів дослідів у системі освіти для сталого розвитку. |
Листопад |
Вихователь Гальонка І.Г. |
|
|
5. |
Виявлення ризиків
освітнього середовища щодо порушення ментального здоров’я здобувачів освіти. |
Грудень |
Практичний психолог Фролова З.Б. |
|
|
6. |
Взаємодія з вихователями групи, спеціалістами,
батьками під час організації супроводу
дитини . |
Січень |
Асистент вихователя Проскурня
Т.М. |
|
|
7. |
Попередження дитячого
травматизму під час організації різних видів і форм фізичної діяльності дітей . |
Лютий |
Інструктор з фізкультури Сорока
В.О. |
|
|
8. |
Формування
театралізованої компетенції дітей під час музичних свят. |
Березень |
Музичний керівник
Мошняга Т.М. |
|
|
9. |
Вчимося правильно
говорити Українською. |
Квітень |
Вихователь Сердюк О.Г. |
|
|
10. |
Формування позитивного
мікроклімату в педагогічному колективі |
Листопад |
Практичний
психолог Фролова З.Б. |
|
|
11. |
Організація роботи закладу
в літній період |
Травень |
Директор Чередниченко
Я.В. |
|
6.11.Колективний
перегляд освітньо-виховного процесу |
||||
№ |
Тема/зміст заходів |
Термін проведення |
Відповідальний |
При-мітка |
1. |
«Маленькі мовники» (тематичне заняття для дітей старшого дошкільного віку) |
Жовтень |
Вихователь- Сердюк О.Г. |
|
2. |
«Пісочна фантазія» (мовленнєве
заняття за сюжетом казки для дітей раннього віку) |
Листопад |
Вихователь- Грицай В.І. |
|
3. |
Сильні, смілі, витривалі – діти у
садочку стали. |
Грудень |
Інструктор з фізкультури- Сорока В.О. |
|
4. |
Математичний квест
(заняття з логіко математичного розвитку для
дітей старшого дошкільного віку) |
Січень |
Вихователь- Гальонка І.Г. |
|
5. |
«Веселі кубики LEGO» (заняття з освітнього напряму
Дитина в соціумі, діти молодшо-середнього дошкільного віку) |
Лютий |
Вихователь- Сало Л.В. |
|
6. |
«Українському роду – нема переводу»
(заняття з освітнього напряму дитина в природному довкіллі, молодшо- середня
група) |
Березень |
Вихователь- Самбур А.М.
|
|
7. |
Використання нетрадиційних технік
малювання з зображувальної діяльності з дітьми раннього віку
|
Квітень |
Вихователь- Молодан С.В. |
|
8. |
«Прощавай, садок дитячий»
|
Травень |
Музичний керівник- Мошняга Т.М. |
|
6.12. Гурткова робота
№ З/п |
Назва гуртка
|
Вікова група |
Час проведення |
Відповідальна особа |
1. |
«Ми
маленькі українці» |
Молодшо-середній
дошкільний вік |
Четвер 16:30 |
Вихователі: Сало
Людмила Володимирівна, Самбур
Алла Миколаївна |
4. |
«Школа
юних економістів» ( за міжнародною
програмою соціальної та фінансової освіти дітей від 3-х до 6 років «Афлатот» |
Старший
дошкільний
вік |
Четвер 16:30 |
Вихователі: Гальонка
Інна
Григорівна, Сердюк
Олена
Григорівна |
5. |
«Дореміфасолька» |
Старший
дошкільний вік (старша група) |
Вівторок 16:30 |
Музичний
керівник Мошняга
Тетяна Михайлівна |
6.13.Інноваційна діяльність Царичанського ЗДО «Вишенька» Царичанської
селищної ради
№ з/п |
Назва
педагогічної технології |
Вікова
група |
Відповідальна особа |
|
1. |
«Методика розвитку творчих здібностей на заняттях з малювання». Автор Л.М. Шульга |
Ранній вік |
Вихователі: Грицай В.І.,Мельник Я. І. |
|
2. |
«Безмежний світ гри з LEGO» Автор Оле Кірк Крістіансен |
Молодшо-середній
дошкільний вік
|
Вихователі: Самбур
А.М. Сало
Л.В. |
|
5. |
«Школа ейдетики
для дітей» Автор І. Матюгін |
Старший
дошкільний вік |
Вихователі: Гальонка
І.Г. Сердюк
О.Г. |
|
6. |
«Психолого-педагогічне проектування» Т.Піроженко,С.Ладивір |
Всі групи
|
Вихователі груп |
|
| ||||
8. |
Впровадження системи К. Орфа в грі на дитячих музичних інструментах дітей дошкільного віку
|
Молодшо-середня група, старша група |
Музичний
керівник- Мошняга Т.М. |
|
6.14.Впровадження варіативної
складової Базового компоненту дошкільної
освіти в Царичанському ЗДО №5
Варіативна складова нової редакції БКДО |
Вікова група |
Відповідальна особа
|
Петриківський розпис |
Ранній вік |
Вихователі: Молодан С.В., Грицай В.І. |
Хореографія |
Старша група |
Музичний керівник: Мошняга Тетяна Михайлівна
|
Футбол |
Старша група |
Інструктор з фізкультури: Сорока Вікторія Олексіївна |
Основи
грамоти |
Старша група |
Вихователі: Гальонка Інна Григорівна Сердюк Олена Григорівна |
Іноземна
мова
Шашки |
Старша група |
Вихователі: Гальонка Інна Григорівна Сердюк Олена Григорівна |
Іноземна
мова |
Молодшо-середня група |
Вихователі: Самбур Алла Миколаївна Сало Людмила Володимирівна
|
Методична робота 2021-2022 н.р.
ПЛАН
заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)
в закладі дошкільної освіти
№ |
Найменування завдання |
Найменування заходів |
Відповідальні за виконання |
Строк виконання |
1. |
Сприяння запобіганню та протидії боулінгу
(цькуванню) в закладі дошкільної освіти |
інформаційно-просвітницька
діяльність серед учасників освітнього процесу щодо булінгу (цькування) та
нетерпимого ставлення до насильницької моделі поведінки у міжособистісних
стосунках; |
Керівник закладу дошкільної освіти, вихователь- методист, вихователі
|
постійно |
профілактична
діяльність, спрямована на запобігання вчиненню дитиною та стосовно дитини
булінгу (цькування); |
||||
вжиття
заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам
освіти, які вчинили булінг
(цькування), стали його свідками або потерпіли від булінгу (цькування)
(згідно з рішеннями комісії закладу дошкільної освіти з розгляду випадків
булінгу (цькування)
|
Керівник закладу дошкільної освіти |
за потреби |
||
2. |
Забезпечення створення у закладі
дошкільної освіти безпечного освітнього середовища |
розроблення плану заходів, спрямованих на
запобігання та протидію булінгу (цькуванню) |
Керівник закладу дошкільної
освіти, вихователь- методист, вихователі |
щороку
до початку навчального року |
проведення моніторингу
ефективності виконання плану заходів, спрямованих
на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в
закладі дощкільної освіти, виявлення
проблем у сфері запобігання та протидії булінгу (цькуванню), вжиття заходів
для їх вирішення |
Керівник закладу дошкільної
освіти, вихователь- методист |
за потреби, (не рідше одного разу півріччя) |
||
3. |
Професійний розвиток та підвищення кваліфікації педагогічних працівників |
науково-методичний та навчально-методичний
супровід підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо формування соціальних компетентностей та навичок запобігання та
протидії булінгу (цькуванню)
|
КЗВО «ДАНО» Дніпропетровської обласної ради |
постійно |
включення до щорічного плану підвищення
кваліфікації педагогічних працівників
щодо підготовки з питань формування соціальних компетентностей
та навичок запобігання та протидії булінгу (цькуванню) |
Керівник закладу дошкільної освіти |
постійно |
Консультації
№ з/п |
Назва
консультації |
Термін |
Відповідальна
особа |
Примітка |
1.
|
Інструктивно-методичні рекомендації «Щодо окремих питань діяльності закладів дошкільної освіти у 2021 – 2022 навчальному році». |
Вересень
|
Сало Л.В.
|
|
2. |
Положення про внутрішню систему якості дошкільної освіти |
Вересень |
Чередниченко Я.В. |
|
3.
|
Педагогічно-сімейна спільнота: партнерство заради дитини |
Жовтень
|
Грицай В.І.
|
|
4. |
Соціальний розвиток дітей інклюзивної групи |
Листопад |
Проскурня Т.М. |
|
5.
|
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі. Впроваджуємо оновлений Базовий компонент дошкільної освіти |
Грудень
|
Самбур А.М.
|
|
6. |
Рухова та здоров’язбережувальна компетентності дошкільників |
Січень |
Гальонка І.Г. |
|
7.
|
Дитячі страхи: запобігаємо і долаємо |
Лютий
|
Різник С.В. |
|
8. |
Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва» Впроваджуємо оновлений Базовий компонент дошкільної освіти |
Лютий |
|
|
9.
|
Впровадження варіативного складника за освітнім напрямом «Мовлення
дитини. Основи грамоти» |
Березень
|
Сердюк О.Г. |
|
10.
|
Пізнавльні прогулянки з дошкільниками |
Квітень
|
Мельник Я.І. |
|
11. |
Організація роботи з батьками щодо виховання у дітей почуття патріотизму
|
Травень |
Молодан С.В. |
|
12.
|
Організація роботи закладу дошкільної освіти в літній період |
Травень |
Сало Л.В. |
|
13. |
Консультації за запитом педагогів |
Протягом року |
Сало Л.В. |
|
Колективні перегляди
№ з/п |
Тема заходу |
Термін проведення |
Відповідальні особи |
Примітка |
1.
|
«Рецепти здоров’я» ( Особистість дитини + Дитина в природному
довкіллі) |
Вересень
|
Сало Л.В.
|
|
2. |
«Вода –
безцінний дар природи» (Мовлення дитини
+ Дитина в природному довкіллі + дослідницько-експериментальна діяльність) |
Жовтень |
Молодан С.В. |
|
3. |
«Весела подорож»
(Дитина в сенсорно-пізнавальному
просторі) |
Листопад |
Мельник Я.І. |
|
4. |
«Юні економісти»
(Дитина в соціумі + Дитина в природному довкіллі) |
Грудень |
Самбур А.М. |
|
5. |
«Рукавички-чарівнички»
( Дитина в сенсорно-пізнавальному
просторіт + Дитина у світі мистецтва – художньо-продуктивна діяльність –
малювання) |
Січень |
Різник С.В.
|
|
6. |
«Зима -
чарівниця» (Мовлення дитини
+ використання схем-моделей) |
Лютий |
Грицай В.І. |
|
7. |
«Ми у Космос
вирушаємо (Дитина в
сенсорно-пізнавальному просторі + Дитина у природному довкіллі + Дитина у
соціумі) |
Березень |
Гальонка І.Г. |
|
8. |
«На зустріч
Весні» ( Дитина у світі
мистецтва) |
Квітень |
Мошняга Т.М. |
|
9. |
«Секрети
Граматики» (Мовлення дитини.
Основи грамоти) |
Травень |
Сердюк І.Г. |
|
Гурткова робота
№ З/п |
Назва гуртка
|
Вікова група |
Час проведення |
Відповідальна особа |
2. |
«Маленькі дослідники» |
Молодший дошкільний вік |
П’ятниця 16:30 |
Грицай Валентина Іванівна Молодан Сільвія Валеріївна |
3. |
«Ми маленькі українці» |
Середній дошкільний вік |
Четвер 16:30 |
Сало Людмила Володимирівна Самбур Алла Миколаївна |
4. |
«Я хочу все знати» |
Старший дошкільний вік |
Середа 16:30 |
Гальонка Інна Григорівна Сердюк Олена Григорівна |
5. |
«Дореміфасолька» |
Старший дошкільний вік (старша група) |
Вівторок 16:30 |
Музичний керівник Мошняга Тетяна Михайлівна |
Інноваційна діяльність КЗ
Царичанського ЗДО № 5 «Вишенька»
№ з/п |
Назва педагогічної технології |
Вікова група |
Відповідальна особа |
|
1. |
Виховання екологічної культури особистості дошкільника через взаємодію
з довкіллям за проектом «Випереджальної освіти для сталого розвитку»
(експериментальна діяльність) |
Середній дошкільний вік |
Сало Л.В. Самбур А.М. |
|
2. |
«Методика розвитку творчих
здібностей на заняттях з малювання». Автор Л.М.
Шульга |
Ранній вік |
Мельник Я. І. Різник С.В. |
|
3. |
"Організація
мовленнєво-комунікативної діяльності дошкільнят за допомогою схем-моделей" Автор
К.Крутій |
Молодший дошкільний вік |
Грицай В.І. Молодан С.В.
|
|
4. |
«Безмежний світ гри
з LEGO» Автор Оле Кірк Крістіансен |
Середній дошкільний вік
|
Самбур А.М. Сало Л.В. |
|
5. |
«Школа ейдетики для дітей» Автор І. Матюгін |
Старший дошкільний вік |
Гальонка І.Г. Сердюк О.Г. |
|
6. |
«Психолого-педагогічне проектування» Т.Піроженко,С.Ладивір |
Всі групи
|
Вихователі груп |
|
Впровадження варіативної складової Базового компоненту дошкільної освіти в
Царичанському ЗДО №5
Варіативна складова нової редакції БКДО |
Вікова група |
Відповідальна
особа
|
Петриківський розпис |
Ранній вік |
Різник Світлана
Василівна Мельник Яна
Ігорівна |
Хореографія |
Старша група |
Мошняга Тетяна Михайлівна
|
Футбол |
Старша група |
Сало Олег
Олексійович |
Основи грамоти |
Старша група |
Гальонка Інна
Григорівна Сердюк Олена
Григорівна |
Іноземна мова
Шашки |
Старша група |
Гальонка Інна
Григорівна Сердюк Олена
Григорівна |
Іноземна мова |
Середня група |
Самбур Алла
Миколаївна Сало Людмила
Володимирівна
|
Іноземна мова |
Молодша група |
Грицай Валентина
Іванівна Молодан Сільвія
Валеріївна
|
№з/п
|
Заходи
|
Термін виконання
|
Відповідальний
|
1.
|
Створення безпечного освітнього середовища в ДНЗ вільного від насильства та булінгу (цькування)
|
постійно
|
Адміністрація,
вихователі ДНЗ
|
2.
|
Контроль стану попередження булінгу
|
постійно
|
Завідувач ДНЗ
|
3.
|
Надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу
|
за запитом
|
вихователі
|
4.
|
Проведення профілактичної роботи щодо запобіганню булінгу в ДНЗ:
|
систематично
|
Вихователь- методист
|
5.
|
Групова консультація для педагогів «Види та форми булінгу»
|
лютий
|
Вихователь- методист
|
6.
|
Круглий стіл для педагогів «На скільки серйозною є проблема булінгу та моббінгу в дошкільному закладі»
|
квітень
|
Вихователь- методист
|
7.
|
Інтерактвне заняття для педагогів з елементами тренінгу «Булінг, моббінг : сутність та ключові ознаки»
|
березень
|
Вихователь- методист
|
8.
|
Виступ на батьківських зборах
«Чому діти стають жертвами булінгу»
|
травень
|
Завідувач ДНЗ
|
9.
|
Розповсюдження інформації щодо профілактики булінгу та моббінгу»: пам’ятка, листівки , інформація на стенді.
|
систематично
|
Завідувач ДНЗ, вихователь- методист,
вихователі
|
План проведення
Вікова група Дата
|
Група раннього віку «Сонечко»
|
Група молодшого дошкільного віку «Чудасики»
|
Група середнього дошкільного віку «Гномики»
|
Група старшого дошкільного віку «Капітошки»
|
09.11.20
|
1. Розповідь «Тато, мама, я – це моя сім’я».
2. Читання вірша
Р. Завадовик «Мій тато»,
В. Лущик «Матуся».
|
1. Читання вірша І.В. Мірошніченко «Вірші-привітання».
2. Розгляд ілюстрацій «Я та інші». |
1.Проблемна ситуація: «Друзі посварилися. .2.Вивчення мирилки «Помирися».
3.Гра-інтерв’ю «Я- людина».
|
1. Бесіда «Що таке добре, а що погано?»
2. Гра «Як би ти вчинив». |
10.11.20
|
1. Настільний театр «Колобок».
2. Пальчикова гра «Моя сім’я».
|
1. Відгадування загадок «Ввічливі загадки».
2. СХД «Ми щасливі малюки» (віночок із долоньок). |
1.Перегляд мультфільму «Гидке каченя» 2.Читання оповідання В.Сухомлинського «А серце тобі нічого не наказало».
|
1. Міні-заняття «Давайте жити дружно»
2. Д/гра «Добрі – погані вчинки». |
11.11.20
|
1. Етюд «На прогулянці».
2. СХД «Доріжка для матусі».
|
1. Розучування та обігрування «Мирилочка», «Пробачалочка».
|
1. Д/г «Оціни вчинок»
2. Бесіда-роздум за змістом оповідання «Білка і добра людина». |
1. Розучування мирилок
2. Перегляд мультфільму «Кіт Леопольд». |
12.11.20
|
1. Гра пантоміма «Дружня родина».
2. БКГ «Будиночок для моєї родини». |
1. Бесіда «Добрі вчинки».
2. Читання вірша Любові Яковенко «Про дружбу». |
1.Бесіда-міркування «Яка це - дружня родина?»
2.СХД: «Дарунок для мого друга». |
1. Читання та обговорення оповідання В. Сухомлинського «Як котові стало соромно»
2. Гра «Посварились – помирились».
|
13.11.20
|
1. Д/г «Так чи ні» ( правила поведінка у родині).
2. СВГ «Покладемо ляльку спати». 3. Папка-пересувка «Щаслива дитина – щаслива родина». |
1. Перегляд мультфільму «Чорний кіт».
2. Консультація для батьків «Увага! Психологічне насилля в родині». |
1.Круглий стіл: «Образливе слово».
2. Розповідь притчі «Про дружбу»
3.Консультація для батьків: «Булінг у сім’ї».
|
1. СРГ : «Сім’я».
2. Консультація для батьків «Моя дитина – жертва булінгу, що робити?».
|
Колективні перегляди
№ з/п |
Тема заходу |
Термін проведення |
Відповідальні особи |
Примітка |
1.
|
«У пошуках сонечка» ( Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі +
Дитина в соціумі + художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
Вересень
|
Різник С.В.
|
|
2. |
«Казка про
коронавірус» (Лялькова
вистава для дітей середньої та старшої груп) |
Жовтень |
Мошняга Т.М. |
|
3. |
«Як маленька
краплинка шукала маму-хмаринку» (Дитина в природному
довкіллі) |
Листопад |
Мельник Я.І. |
|
4. |
«Зоопарк
запрошує в гості» (Дитина у природному довкіллі + Дитина в соціумі) |
Грудень |
Грицай В.І. |
|
5. |
«Подорож в
країну Економіка» ( Дитина в
сенсорно-пізнавальному просторі впровадження в освітній процес програми «Афлатот») |
Січень |
Гальонка І.Г.
|
|
6. |
«Пригоди
непосидючих цифр» (Дитина в
сенсорно-пізнавальному просторі + використання елементів педагогічної
технології Дж. Кюїзенера) |
Лютий |
Молодан С.В. |
|
7. |
«Скажи,
краплинко, де живеш?» (Дитина у природному
довкіллі + використання елементів LEGO-технологій) |
Березень |
Сало Л.В. |
|
8. |
«Пошуки
краплинок» ( Дитина у
природному довкіллі (експериментально-дослідницька діяльність + використання
квест-технології) |
Квітень |
Самбур А.М. |
|
9. |
«Двоє жадібних
ведмежат» (Дитина у світі
культури + Мовлення дитини + використання елементів педагогічної технології
В. Проппа) |
Травень |
Сердюк І.Г. |
|
Консультації
№ з/п |
Назва
консультації |
Термін |
Відповідальна
особа |
Примітка |
1.
|
Інструктивно-методичні рекомендації «Щодо організації діяльності
закладів дошкільної освіти у 2020 – 2021 навчальному році». |
Вересень
|
Сало Л.В.
|
|
2.
|
Особливості адаптації дітей раннього віку до умов закладу дошкільної
освіти |
Жовтень
|
Різник С.В.
|
|
3. |
Психологічне благополуччя дітей та дорослих, або Як відновитися після
тривалих «вихідних» |
Листопад |
Сердюк О.Г. |
|
4.
|
STREAM – освіта: розвиваємо
критичне мислення дошкільнят |
Грудень
|
Гальонка І.Г.
|
|
5. |
Розвиваємо зв’язне мовлення дошкільників з LEGO |
Грудень |
Сало Л.В. |
|
6.
|
Творчо спрямована особистість народжується у грі |
Січень
|
Мельник Я.І. |
|
7.
|
Формування в дошкільників основ екологічної свідомості в контексті
стратегії сталого розвитку |
Лютий
|
Самбур А.М. |
|
8.
|
Дитина з аутизмом: діагностика, взаємодія, допомога |
Березень
|
Проскурня Т.М. |
|
9.
|
Діагностика і формування виразності мовлення старших дошкільнят |
Квітень
|
Грицай В.І. |
|
10. |
Дитячий садок – початкова школа: перезавантаження?!
|
Травень |
Молодан С.В. |
|
11.
|
Організація роботи закладу дошкільної освіти в літній період |
Травень |
Сало Л.В. |
|
12. |
Консультації за запитом педагогів |
Протягом року |
Сало Л.В. |
|
Гурткова робота
№ З/п |
Назва гуртка
|
Вікова група |
Термін |
Відповідальна особа |
2. |
«Маленькі дослідники» |
Старший дошкільний вік |
П’ятниця 16:30 |
Грицай Валентина Іванівна Молодан Сільвія Валеріївна |
3. |
«Ми маленькі українці» |
Молодший дошкільний вік |
Четвер 16:30 |
Сало Людмила Володимирівна Самбур Алла Миколаївна |
4. |
«Я хочу все знати» |
Середній дошкільний вік |
Середа 16:30 |
Гальонка Інна Григорівна Сердюк Олена Григорівна |
5. |
«Дореміфасолька» |
Старший дошкільний вік (старша група) |
Вівторок 16:30 |
Музичний керівник Мошняга Тетяна Михайлівна |
Впровадження педагогічних технологій в КЗ Царичанському ЗДО № 5 «Вишенька»
№ з/п |
Назва педагогічної технології |
Вікова група |
Відповідальна особа |
|
1. |
Виховання екологічної культури особистості дошкільника через взаємодію
з довкіллям за проектом «Випереджальної освіти для сталого розвитку»
(експериментальна діяльність) |
Молодший дошкільний вік |
Сало Л.В. Самбур А.М. |
|
2. |
«Будинок вільної дитини». Автор
М. Монтессорі |
Ранній вік |
Мельник Я. І. Різник С.В. |
|
3. |
"Використання
схем – моделей в розвитку мовленнєвої компетентності дошкільників" (за
технологією О.Білан, К.Крутій) |
Старший дошкільний вік |
Грицай В.І. Молодан С.В.
|
|
4. |
«Безмежний світ гри
з LEGO» Автор Оле Кірк Крістіансен |
Молодший дошкільний вік
|
Самбур А.М. Сало Л.В. |
|
5. |
«Школа ейдетики для дітей» Автор І. Матюгін |
Середній дошкільний вік |
Гальонка І.Г. Сердюк О.Г. |
|
6. |
«Психолого-педагогічне проектування» Т.Піроженко,С.Ладивір |
Всі групи
|
Вихователі груп |
|