Методична робота



Методична робота 2023-2024 н.р.

ПЛАН

заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)

в закладі дошкільної  освіти

 

Найменування завдання

Найменування заходів

Відповідальні за виконання

Строк

виконання

1.

Сприяння запобіганню та протидії боулінгу (цькуванню) в закладі дошкільної освіти

інформаційно-просвітницька діяльність серед учасників освітнього процесу щодо булінгу (цькування) та нетерпимого ставлення до насильницької моделі поведінки у міжособистісних стосунках;

Керівник закладу дошкільної освіти, вихователь- методист, вихователі

 

постійно

профілактична діяльність, спрямована на запобігання вчиненню дитиною та стосовно дитини булінгу (цькування); 

   вжиття заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які           вчинили булінг (цькування), стали його свідками або потерпіли від булінгу (цькування) (згідно з рішеннями комісії закладу дошкільної освіти з розгляду випадків булінгу (цькування)

 

Керівник закладу дошкільної освіти

за потреби

2.

Забезпечення створення

у закладі дошкільної  освіти безпечного освітнього середовища

розроблення плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)

Керівник закладу дошкільної освіти, вихователь- методист, вихователі

щороку до початку навчального року

проведення моніторингу ефективності виконання плану заходів,       спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі  дощкільної освіти, виявлення проблем у сфері запобігання та протидії булінгу (цькуванню), вжиття заходів для їх вирішення

Керівник закладу дошкільної освіти, вихователь- методист

за потреби, (не рідше одного разу півріччя)

3.

Професійний

розвиток та

підвищення

кваліфікації

педагогічних

працівників

науково-методичний та навчально-методичний супровід підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо формування                     соціальних

компетентностей та навичок запобігання та протидії булінгу (цькуванню)

 

КЗВО «ДАНО» Дніпропетровської обласної ради

постійно

включення до щорічного плану

підвищення кваліфікації педагогічних працівників  щодо підготовки з питань формування соціальних компетентностей та навичок запобігання та протидії булінгу (цькуванню)

Керівник закладу дошкільної освіти

постійно

 

 

6.10. Консультації

Тема/зміст заходів

Термін проведення

Відповідальний

При-мітка

 

1.

Методичні рекомендації щодо організації освітнього  процесу у

2023 – 2024 навчальному році у закладах дошкільної освіти ( додаток до листа МОН від 21.08.23 №1/12490-23)

Вересень

Директор

Чередниченко Я.В.

 

2.

 

Моральна компетентність педагога як провідна умова емоційного благополуччя вихованців закладу.

Вересень

Вихователь

Самбур А.М.

 

3.

 

Умови створення сучасного освітнього простору для розвитку дошкільнят з використанням LEGO.

Жовтень

Вихователь

Сало Л.В.

 

4.

Використання різних видів дослідів у системі освіти для сталого розвитку.

Листопад

Вихователь

Гальонка І.Г.

 

5.

Виявлення ризиків освітнього середовища щодо порушення ментального здоров’я здобувачів освіти.

Грудень

Практичний психолог

Фролова З.Б.

 

6.

Взаємодія з вихователями групи, спеціалістами, батьками під час організації супроводу  дитини .

Січень

Асистент вихователя Проскурня Т.М.

 

7.

Попередження дитячого травматизму під час організації різних видів           і форм фізичної діяльності  дітей .

Лютий

Інструктор з фізкультури Сорока В.О.

 

8.

Формування театралізованої компетенції дітей під час музичних свят.

Березень

Музичний керівник Мошняга Т.М.

 

9.

Вчимося правильно говорити Українською.

Квітень

Вихователь Сердюк О.Г.

 

10.

Формування позитивного мікроклімату в педагогічному колективі

Листопад

Практичний психолог Фролова З.Б.

 

11.

Організація роботи закладу в літній період

Травень

Директор

Чередниченко Я.В.

 


6.11.Колективний перегляд освітньо-виховного процесу

Тема/зміст заходів

Термін проведення

Відповідальний

При-мітка

1.

«Маленькі мовники» (тематичне заняття для дітей старшого дошкільного віку)

Жовтень

Вихователь- Сердюк О.Г.

 

2.

«Пісочна фантазія» (мовленнєве заняття за сюжетом казки для дітей раннього віку)

Листопад

Вихователь- Грицай В.І.

 

3.

Сильні, смілі, витривалі – діти у садочку стали.

Грудень

Інструктор з фізкультури- Сорока В.О.

 

4.

Математичний квест

 

 (заняття з логіко математичного розвитку для дітей старшого дошкільного віку)

Січень

 

Вихователь- Гальонка І.Г.

 

5.

«Веселі кубики LEGO» (заняття з освітнього напряму Дитина в соціумі, діти молодшо-середнього дошкільного віку)

Лютий

Вихователь- Сало Л.В.

 

6.

«Українському роду – нема переводу» (заняття з освітнього напряму дитина в природному довкіллі, молодшо- середня група)

Березень

Вихователь- Самбур А.М.

 

 

7.

Використання нетрадиційних технік малювання з зображувальної діяльності з дітьми раннього віку

 

Квітень

Вихователь-

Молодан С.В.

 

8.

«Прощавай, садок дитячий»

 

 

 

Травень

Музичний керівник- Мошняга Т.М.

 

6.12. Гурткова робота

З/п

Назва гуртка

 

Вікова група

Час проведення

Відповідальна  особа

1.

«Ми маленькі українці»

Молодшо-середній дошкільний вік

Четвер

16:30

Вихователі:

Сало Людмила Володимирівна,

Самбур Алла Миколаївна

4.

«Школа юних економістів» ( за  міжнародною програмою соціальної та фінансової освіти дітей  від 3-х до 6 років «Афлатот»

Старший

дошкільний вік

Четвер

16:30

Вихователі:

Гальонка

Інна Григорівна,

Сердюк

Олена Григорівна

5.

«Дореміфасолька»

Старший дошкільний вік (старша група)

Вівторок

16:30

Музичний керівник

Мошняга Тетяна Михайлівна

 

6.13.Інноваційна діяльність Царичанського ЗДО «Вишенька» Царичанської селищної ради

№ з/п

Назва педагогічної  технології

Вікова група

Відповідальна

особа

1.

 «Методика розвитку

творчих здібностей на заняттях

з малювання».

Автор Л.М. Шульга

Ранній вік

Вихователі:

Грицай В.І.,Мельник Я. І.

2.

«Безмежний світ гри з LEGO»   Автор Оле Кірк Крістіансен

Молодшо-середній дошкільний вік

 

Вихователі:

Самбур А.М.

Сало Л.В.

5.

«Школа ейдетики для дітей» Автор І. Матюгін

Старший дошкільний вік

Вихователі:

Гальонка І.Г.

Сердюк О.Г.

6.

«Психолого-педагогічне проектування» Т.Піроженко,С.Ладивір

Всі групи

 

 

Вихователі

груп


8.

 Впровадження системи К. Орфа в грі на дитячих музичних  інструментах дітей дошкільного віку

 

 Молодшо-середня група, старша група

Музичний керівник- Мошняга Т.М.

6.14.Впровадження варіативної складової  Базового компоненту дошкільної освіти в Царичанському ЗДО №5

Варіативна складова нової редакції БКДО

Вікова група

Відповідальна особа

 

Петриківський розпис

Ранній вік

Вихователі:

Молодан С.В., Грицай В.І.

Хореографія

Старша група

Музичний керівник:

Мошняга Тетяна Михайлівна

 

Футбол

Старша група

Інструктор з фізкультури:

Сорока Вікторія Олексіївна

Основи грамоти

Старша група

Вихователі:

Гальонка Інна Григорівна

Сердюк Олена Григорівна

Іноземна мова

 

Шашки

Старша група

Вихователі:

Гальонка Інна Григорівна

Сердюк Олена Григорівна

Іноземна мова

Молодшо-середня  група

Вихователі:

Самбур Алла Миколаївна

Сало Людмила Володимирівна

 

 


Методична робота 2021-2022 н.р.

ПЛАН

заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)

в закладі дошкільної  освіти

 

Найменування завдання

Найменування заходів

Відповідальні за виконання

Строк

виконання

1.

Сприяння запобіганню та протидії боулінгу (цькуванню) в закладі дошкільної освіти

інформаційно-просвітницька діяльність серед учасників освітнього процесу щодо булінгу (цькування) та нетерпимого ставлення до насильницької моделі поведінки у міжособистісних стосунках;

Керівник закладу дошкільної освіти, вихователь- методист, вихователі

 

постійно

профілактична діяльність, спрямована на запобігання вчиненню дитиною та стосовно дитини булінгу (цькування); 

   вжиття заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які           вчинили булінг (цькування), стали його свідками або потерпіли від булінгу (цькування) (згідно з рішеннями комісії закладу дошкільної освіти з розгляду випадків булінгу (цькування)

 

Керівник закладу дошкільної освіти

за потреби

2.

Забезпечення створення

у закладі дошкільної  освіти безпечного освітнього середовища

розроблення плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)

Керівник закладу дошкільної освіти, вихователь- методист, вихователі

щороку до початку навчального року

проведення моніторингу ефективності виконання плану заходів,       спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі  дощкільної освіти, виявлення проблем у сфері запобігання та протидії булінгу (цькуванню), вжиття заходів для їх вирішення

Керівник закладу дошкільної освіти, вихователь- методист

за потреби, (не рідше одного разу півріччя)

3.

Професійний

розвиток та

підвищення

кваліфікації

педагогічних

працівників

науково-методичний та навчально-методичний супровід підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо формування                     соціальних

компетентностей та навичок запобігання та протидії булінгу (цькуванню)

 

КЗВО «ДАНО» Дніпропетровської обласної ради

постійно

включення до щорічного плану

підвищення кваліфікації педагогічних працівників  щодо підготовки з питань формування соціальних компетентностей та навичок запобігання та протидії булінгу (цькуванню)

Керівник закладу дошкільної освіти

постійно

 

Консультації

№ з/п

 

Назва консультації

 

Термін

 

Відповідальна особа

 

Примітка

1.

 

 

 

 

 

Інструктивно-методичні рекомендації «Щодо окремих питань  діяльності закладів дошкільної освіти у

2021 – 2022 навчальному році».

Вересень

 

 

 

 

Сало Л.В.

 

 

 

2.

Положення про внутрішню систему якості дошкільної освіти

Вересень

Чередниченко Я.В.

 

3.

 

Педагогічно-сімейна спільнота: партнерство заради дитини

Жовтень

 

Грицай В.І.

 

 

4.

Соціальний розвиток дітей інклюзивної групи

Листопад

Проскурня Т.М.

 

5.

 

 

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі.

Впроваджуємо оновлений Базовий компонент дошкільної освіти

Грудень

 

 

Самбур А.М.

 

 

6.

Рухова та здоров’язбережувальна компетентності дошкільників

Січень

Гальонка І.Г.

 

7.

 

Дитячі страхи: запобігаємо і долаємо

Лютий

 

 

Різник С.В.

 

8.

Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва»

Впроваджуємо оновлений Базовий компонент дошкільної освіти

Лютий

 

 

9.

 

 

Впровадження варіативного складника за освітнім напрямом «Мовлення дитини. Основи грамоти»

Березень

 

 

Сердюк О.Г.

 

10.

 

 

Пізнавльні прогулянки з дошкільниками

Квітень

 

 

Мельник Я.І.

 

11.

Організація роботи з батьками щодо виховання  у дітей почуття патріотизму

 

Травень

Молодан С.В.

 

12.

 

 

 

Організація роботи закладу дошкільної освіти в літній період

Травень

Сало Л.В.

 

13.

Консультації за запитом педагогів

Протягом року

Сало Л.В.

 

 

Колективні перегляди

№ з/п

      Тема заходу

Термін

проведення

Відповідальні

особи

Примітка

1.

 

 «Рецепти здоров’я»

 ( Особистість дитини + Дитина в природному довкіллі)

Вересень

 

Сало Л.В.

 

 

 

2.

«Вода – безцінний дар природи»

(Мовлення дитини + Дитина в природному довкіллі + дослідницько-експериментальна діяльність)

Жовтень

Молодан С.В.

 

 

3.

«Весела подорож»

(Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі)

Листопад

Мельник Я.І.

 

 

4.

«Юні економісти» (Дитина в соціумі + Дитина в природному довкіллі)

Грудень

Самбур А.М.

 

5.

«Рукавички-чарівнички»

( Дитина в сенсорно-пізнавальному просторіт + Дитина у світі мистецтва – художньо-продуктивна діяльність – малювання)

Січень

Різник С.В.

 

 

6.

«Зима - чарівниця»

(Мовлення дитини + використання схем-моделей)

Лютий

Грицай В.І.

 

7.

«Ми у Космос вирушаємо

(Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі + Дитина у природному довкіллі + Дитина у соціумі)

Березень

Гальонка І.Г.

 

8.

«На зустріч Весні»

( Дитина у світі мистецтва)

Квітень

Мошняга Т.М.

 

9.

«Секрети Граматики»

(Мовлення дитини. Основи грамоти)

Травень

Сердюк І.Г.

 

  

Гурткова робота

З/п

Назва гуртка

 

Вікова група

Час проведення

Відповідальна  особа

2.

«Маленькі дослідники»

Молодший дошкільний вік

П’ятниця

16:30

Грицай Валентина Іванівна

Молодан Сільвія Валеріївна

3.

«Ми маленькі українці»

Середній дошкільний вік

Четвер

16:30

Сало Людмила Володимирівна

Самбур Алла Миколаївна

4.

«Я хочу все знати»

Старший

дошкільний вік

Середа

16:30

Гальонка

Інна Григорівна

Сердюк

Олена Григорівна

5.

«Дореміфасолька»

Старший дошкільний вік (старша група)

Вівторок

16:30

Музичний керівник

Мошняга Тетяна Михайлівна

  

Інноваційна діяльність  КЗ Царичанського ЗДО № 5 «Вишенька»

№ з/п

Назва педагогічної  технології

Вікова група

Відповідальна

особа

1.

Виховання екологічної культури особистості дошкільника через взаємодію з довкіллям за проектом «Випереджальної освіти для сталого розвитку» (експериментальна діяльність)

Середній дошкільний вік

Сало Л.В.

Самбур А.М.

2.

 «Методика розвитку

творчих здібностей на заняттях

з малювання».

Автор Л.М. Шульга

Ранній вік

Мельник Я. І. Різник С.В.

3.

"Організація мовленнєво-комунікативної діяльності дошкільнят за допомогою схем-моделей"

Автор К.Крутій

Молодший дошкільний вік

Грицай В.І.

Молодан С.В.

 

4.

«Безмежний світ гри з LEGO»   Автор Оле Кірк Крістіансен

Середній дошкільний вік

 

Самбур А.М.

Сало Л.В.

5.

«Школа ейдетики для дітей» Автор І. Матюгін

Старший дошкільний вік

Гальонка І.Г.

Сердюк О.Г.

6.

«Психолого-педагогічне проектування» Т.Піроженко,С.Ладивір

Всі групи

 

 

 

Вихователі

груп

 

Впровадження варіативної складової  Базового компоненту дошкільної освіти в Царичанському ЗДО №5

Варіативна складова нової редакції БКДО

Вікова група

Відповідальна особа

 

Петриківський розпис

Ранній вік

Різник Світлана Василівна

Мельник Яна Ігорівна

Хореографія

Старша група

Мошняга Тетяна Михайлівна

 

Футбол

Старша група

Сало Олег Олексійович

Основи грамоти

Старша група

Гальонка Інна Григорівна

Сердюк Олена Григорівна

Іноземна мова

 

Шашки

Старша група

Гальонка Інна Григорівна

Сердюк Олена Григорівна

Іноземна мова

Середня  група

Самбур Алла Миколаївна

Сало Людмила Володимирівна

 

 Іноземна мова

Молодша  група

Грицай Валентина Іванівна

Молодан Сільвія Валеріївна

 

 

 

Методична робота 2020-2021 н.р.

  ЗАТВЕРДЖУЮ:
Завідувач КЗ Царичанського ДНЗ №5
«Вишенька»
Я.В.Чередниченко  
План заходів
спрямованих на запобігання та
протидію булінгу
в КЗ Царичанського ДНЗ №5 «Вишенька»
на 2020-2021н.р.

№з/п
                 Заходи
Термін виконання
Відповідальний
1.
Створення безпечного освітнього середовища в ДНЗ вільного від насильства та булінгу (цькування)
постійно
Адміністрація,
вихователі ДНЗ
2.
Контроль стану попередження булінгу
постійно
Завідувач ДНЗ
3.
Надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу
за запитом
вихователі
4.
Проведення профілактичної роботи щодо запобіганню булінгу в ДНЗ:
систематично
Вихователь- методист
5.
Групова консультація для педагогів «Види та форми булінгу»
лютий
Вихователь- методист
6.
Круглий стіл для педагогів «На скільки серйозною є проблема булінгу та моббінгу в дошкільному закладі»
квітень
Вихователь- методист
7.
Інтерактвне заняття для педагогів з елементами тренінгу «Булінг, моббінг : сутність та ключові ознаки»
березень
Вихователь- методист
8.
Виступ на батьківських зборах
«Чому діти стають жертвами булінгу»
травень
Завідувач ДНЗ
9.
Розповсюдження інформації щодо профілактики булінгу та моббінгу»: пам’ятка, листівки , інформація на стенді.
систематично
Завідувач ДНЗ, вихователь- методист,
 вихователі

План проведення
тижня протидії булінга в ДНЗ №5 «Вишенька»
з 09.11.2020р. по 13.11.2020р.
Вікова група Дата
Група раннього віку «Сонечко»
Група молодшого дошкільного віку «Чудасики»
Група середнього дошкільного віку «Гномики»
Група старшого дошкільного віку «Капітошки»
09.11.20
1. Розповідь «Тато, мама, я – це моя сім’я».
2. Читання вірша
 Р. Завадовик «Мій тато»,
 В. Лущик «Матуся».
1. Читання вірша І.В. Мірошніченко «Вірші-привітання».
2. Розгляд ілюстрацій «Я та інші».
1.Проблемна ситуація: «Друзі посварилися. .2.Вивчення мирилки «Помирися».
3.Гра-інтерв’ю «Я- людина».
1. Бесіда «Що таке добре, а що погано?»
2. Гра «Як би ти вчинив».
10.11.20
1. Настільний театр «Колобок».
 2. Пальчикова гра «Моя сім’я».
1. Відгадування загадок «Ввічливі загадки».
2. СХД «Ми щасливі малюки» (віночок із долоньок).
1.Перегляд мультфільму «Гидке каченя» 2.Читання оповідання В.Сухомлинського «А серце тобі нічого не наказало».
1. Міні-заняття «Давайте жити дружно»
2. Д/гра «Добрі – погані вчинки».
11.11.20
1. Етюд «На прогулянці».
 2. СХД «Доріжка для матусі».
1. Розучування та обігрування «Мирилочка», «Пробачалочка».
1. Д/г «Оціни вчинок»
2. Бесіда-роздум за змістом оповідання «Білка і добра людина».
1. Розучування мирилок
2. Перегляд мультфільму «Кіт Леопольд».
12.11.20
1. Гра пантоміма «Дружня родина».
2. БКГ «Будиночок для моєї родини».
1. Бесіда «Добрі вчинки».
2. Читання вірша Любові Яковенко «Про дружбу».
1.Бесіда-міркування «Яка це - дружня родина?»
2.СХД: «Дарунок для мого друга».
1. Читання та обговорення оповідання В. Сухомлинського «Як котові стало соромно»
2. Гра «Посварились – помирились».
13.11.20
1. Д/г «Так чи ні» ( правила поведінка у родині).
2. СВГ «Покладемо ляльку спати».
3. Папка-пересувка «Щаслива дитина – щаслива родина».
1. Перегляд мультфільму «Чорний кіт».
2. Консультація для батьків «Увага! Психологічне насилля в родині».
1.Круглий стіл: «Образливе слово».
2. Розповідь притчі «Про дружбу»
 3.Консультація для батьків: «Булінг у сім’ї».
1. СРГ : «Сім’я».
2. Консультація для батьків «Моя дитина – жертва булінгу, що робити?».
  

Колективні перегляди

№ з/п

      Тема заходу

Термін

проведення

Відповідальні

особи

Примітка

1.

 

 «У пошуках сонечка»

 ( Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі + Дитина в соціумі + художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Вересень

 

Різник С.В.

 

 

 

2.

«Казка про коронавірус»

(Лялькова вистава для дітей середньої та старшої груп)

Жовтень

Мошняга Т.М.

 

 

3.

«Як маленька краплинка шукала маму-хмаринку»

(Дитина в природному довкіллі)

Листопад

Мельник Я.І.

 

 

4.

«Зоопарк запрошує в гості» (Дитина у природному довкіллі + Дитина в соціумі)

Грудень

Грицай В.І.

 

5.

«Подорож в країну Економіка»

( Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі впровадження в освітній процес  програми «Афлатот»)

Січень

Гальонка І.Г.

 

 

6.

«Пригоди непосидючих цифр»

(Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі + використання елементів педагогічної технології Дж. Кюїзенера)

Лютий

Молодан С.В.

 

7.

«Скажи, краплинко, де живеш?»

(Дитина у природному довкіллі + використання елементів LEGO-технологій)

Березень

Сало Л.В.

 

8.

«Пошуки краплинок»

( Дитина у природному довкіллі (експериментально-дослідницька діяльність + використання квест-технології)

Квітень

Самбур А.М.

 

9.

«Двоє жадібних ведмежат»

(Дитина у світі культури + Мовлення дитини + використання елементів педагогічної технології В. Проппа)

Травень

Сердюк І.Г.

 

 

 

 Консультації

№ з/п

 

Назва консультації

 

Термін

 

Відповідальна особа

 

Примітка

1.

 

 

 

 

Інструктивно-методичні рекомендації «Щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у

2020 – 2021 навчальному році».

Вересень

 

 

 

 

Сало Л.В.

 

 

 

2.

 

Особливості адаптації дітей раннього віку до умов закладу дошкільної освіти

Жовтень

 

Різник С.В.

 

 

3.

Психологічне благополуччя дітей та дорослих, або Як відновитися після тривалих «вихідних»

Листопад

Сердюк О.Г.

 

4.

 

 

STREAM – освіта: розвиваємо критичне мислення дошкільнят

Грудень

 

 

Гальонка І.Г.

 

 

5.

Розвиваємо зв’язне мовлення дошкільників з LEGO

Грудень

Сало Л.В.

 

6.

 

 

Творчо спрямована особистість народжується у грі

Січень

 

 

Мельник Я.І.

 

7.

 

Формування в дошкільників основ екологічної свідомості в контексті стратегії сталого розвитку

Лютий

 

 

 

Самбур А.М.

 

8.

 

 

Дитина з аутизмом: діагностика, взаємодія, допомога

Березень

 

 

Проскурня Т.М.

 

9.

 

 

Діагностика і формування виразності мовлення старших дошкільнят

Квітень

 

 

Грицай В.І.

 

10.

Дитячий садок – початкова школа: перезавантаження?!

 

Травень

Молодан С.В.

 

11.

 

 

 

Організація роботи закладу дошкільної освіти в літній період

Травень

Сало Л.В.

 

12.

Консультації за запитом педагогів

Протягом року

Сало Л.В.

 

 

 

 Гурткова робота

З/п

Назва гуртка

 

Вікова група

Термін

Відповідальна  особа

2.

«Маленькі дослідники»

Старший дошкільний вік

П’ятниця

16:30

Грицай Валентина Іванівна

Молодан Сільвія Валеріївна

3.

«Ми маленькі українці»

Молодший  дошкільний вік

Четвер

16:30

Сало Людмила Володимирівна

Самбур Алла Миколаївна

4.

«Я хочу все знати»

Середній

дошкільний вік

Середа

16:30

Гальонка

Інна Григорівна

Сердюк

Олена Григорівна

5.

«Дореміфасолька»

Старший дошкільний вік (старша група)

Вівторок

16:30

Музичний керівник

Мошняга Тетяна Михайлівна

 Впровадження педагогічних технологій в КЗ Царичанському ЗДО № 5 «Вишенька»

№ з/п

Назва педагогічної  технології

Вікова група

Відповідальна

особа

1.

Виховання екологічної культури особистості дошкільника через взаємодію з довкіллям за проектом «Випереджальної освіти для сталого розвитку» (експериментальна діяльність)

Молодший дошкільний вік

Сало Л.В.

Самбур А.М.

2.

 «Будинок вільної дитини». Автор М. Монтессорі

Ранній вік

Мельник Я. І. Різник С.В.

3.

"Використання схем – моделей в розвитку мовленнєвої компетентності дошкільників"

(за технологією О.Білан, К.Крутій)

Старший   дошкільний вік

Грицай В.І.

Молодан С.В.

 

4.

«Безмежний світ гри з LEGO»   Автор Оле Кірк Крістіансен

Молодший дошкільний вік

 

Самбур А.М.

Сало Л.В.

5.

«Школа ейдетики для дітей» Автор І. Матюгін

Середній  дошкільний вік

Гальонка І.Г.

Сердюк О.Г.

6.

«Психолого-педагогічне проектування» Т.Піроженко,С.Ладивір

Всі групи

 

 

 

Вихователі

груп

 

 

 

 


spacer