Доступність ООП

                                         Інформація про інклюзивні групи

Царичанського ЗДО «Вишенька» Царичанської селищної ради

 

 У ЗДО «Вишенька» відкрито 2 інклюзивні групи 

Група молодшо- середнього  дошкільного віку - 3 дітей

                 Група старшого дошкільного віку – 1 дитина 

 

У ЗДО «Вишенька» створені умови для осіб з особливими освітніми потребами:

 

1.     Вхід у  заклад облаштований пандусом.

    2. Групові кімнати облаштовані ігровими осередками.

    3.Створені команди психолого-педагогічного супроводу.

    4.Проводяться корекційно-розвиткові заняття згідно графіків.

    5.Практичний психолог проводять психологічне діагностування, консультації, створюють  завдання, направлені на підтримку дітей і дорослих які мають соціально - емоційні проблеми.

     6.Сестра медична - здійснює медичну підтримку і контроль, консультує батьків щодо прийомів догляду, пов'язаних із здоров'ям дітей із особливими потребами.



ДОСТУП ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ДО Царичанського ЗАКЛАДУ дошкільної освіти "Вишенька" :


Умови доступності в закладі дошкільної освіти для навчання осіб з особливими потребами
У закладі дошкільної освіти створені умови для забезпечення прав і можливостей осіб з особливими освітніми потребами для здобуття ними освіти з урахуванням їхніх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів.
Особам з особливими освітніми потребами освіта надається нарівні з іншими особами, у тому числі шляхом створення належного фінансового, кадрового, матеріально-технічного забезпечення та забезпечення розумного пристосування, що враховує індивідуальні потреби таких осіб, визначені в індивідуальній програмі розвитку.
У закладі дошкільної освіти за потреби утворюються інклюзивні та/або спеціальні групи для навчання осіб з особливими освітніми потребами. У разі звернення особи з особливими освітніми потребами або її батьків така група утворюється в обов’язковому порядку.
Особам з особливими освітніми потребами надаються психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.
Встановлений пандус, вказівники про альтернативний вхід дитини з інвалідністю.

Директор                                                                                                                                       Яна ЧЕРЕДНИЧЕНКО



Команда супроводу дитини з ООП


Прізвище, ім’я, по-батькові

Посада

1.

Чередниченко Яна Володимирівна

Директор

2.

Сало Людмила Володимирівна

Вихователь молодшо-середнього дошкільного віку

3.

Самбур Алла Миколаївна

Вихователь молодшо-середнього дошкільного віку

4.

Проскурня Тетяна Михайлівна

Асистент вихователя

5.

 Остапенко Людмила Володимирівна

 

Старша медична сестра

6.

Сердюк Олена Григорівна

Вихователь старшого дошкільного віку

7.

Гальонка Інна Григорівна

 

Вихователь старшого дошкільного віку

8.

Фролова Зоя Борисівна

Практичний психолог

 

5.4. ПЛАН РОБОТИ КОМАНДИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 

Постійні учасники:

 директор: Чередниченко Я.В.;

 вихователі: Самбур А.М.,Сало Л.В.,Сердюк О.Г.,Гальонка .Г.;

 асистент  вихователя: Проскурня Т.М., батьки. 

Залучені фахівці: 

 фахівці ІРЦ;

 практичний психолог- Фролова З.Б.

 сестра медична старша- Остапенко Л.В.  

МЕТА: організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами та забезпечення кожного вихованця психолого-педагогічним супроводом, що сприятиме їх фізичній, психологічній та морально-правовій безпеці. 

з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

Відмітка про виконання

1.

1.1.Опрацювання нормативно-законодавчих актів  щодо функціонування інклюзивних груп, організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами.

1.2.Ознайомлення  з планом роботи команди на 2023/2024 н.р.

1.3. Аналіз стану  здоров’я дітей, що зараховані до інклюзивних груп з 01.09.2023

1.4.Обговорення  результативності роботи в інклюзивних групах .

Протягом року 
 
 
 
 

До 10.09.23 

Вересень 
 

 

До 20.09.23

Члени команди 
 
 
 
 

 


Остапенко Л.В. 

 

Проскурня Т.М.

 

2.

2.1. Складання  індивідуальних програм розвитку дітей (ІПР), індивідуальних світніх планів  для дітей  інклюзивних груп відповідно до висновків ІРЦ

2.2.Ознайомлення з розкладом проведення  додаткових  психолого-педагогічних  та корекційно-розвиткових послуг  для дітей з ООП

До 15.09.2023 
 
 

 

До 15.09.23

Члени команди, батьки  
 

 

Члени команди

 

3

3.1.Перегляд та коригування ІПР  
 
 
 
 

 

3.2.Використання  спеціальних засобів корекції  психофізичного розвитку для  дітей з ООП, які здобувають  освіту в інклюзивних групах.

Грудень

2023,

січень 2024, травень 2024

 

 

Протягом року

Члени команди

 

 

 

 

 

 

Члени команди

 

4

4.1.  Консультативна робота з батьками дитини о ООП (за окремим планом)

4.2.  Моніторинг  виконання ІПР з метою визначення  прогресу розвитку дитини з ООП

 

4.3.  Підведення підсумків результативності роботи команди у  2023-2024 н.р.

Протягом року

 

вересень, січень, травень

 

травень

2024

Члени команди

 

 

 


spacer