Інформація про інклюзивні групи
Царичанського
ЗДО «Вишенька» Царичанської селищної ради
У ЗДО «Вишенька» відкрито 2 інклюзивні групи
Група
молодшо- середнього дошкільного віку - 3
дітей
Група старшого
дошкільного віку – 1 дитина
У ЗДО
«Вишенька» створені умови для осіб з особливими освітніми потребами:
1. Вхід у заклад облаштований пандусом.
2. Групові кімнати облаштовані ігровими осередками.
3.Створені команди психолого-педагогічного
супроводу.
4.Проводяться корекційно-розвиткові
заняття згідно графіків.
5.Практичний психолог проводять
психологічне діагностування, консультації, створюють завдання, направлені
на підтримку дітей і дорослих які мають соціально - емоційні проблеми.
6.Сестра медична - здійснює медичну
підтримку і контроль, консультує батьків щодо прийомів догляду, пов'язаних із
здоров'ям дітей із особливими потребами.
ДОСТУП ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ДО Царичанського ЗАКЛАДУ дошкільної освіти "Вишенька" :
Команда
супроводу дитини з ООП
№ |
Прізвище,
ім’я, по-батькові |
Посада |
1. |
Чередниченко Яна
Володимирівна |
Директор |
2. |
Сало Людмила Володимирівна |
Вихователь молодшо-середнього дошкільного віку |
3. |
Самбур Алла Миколаївна |
Вихователь молодшо-середнього дошкільного віку |
4. |
Проскурня Тетяна Михайлівна |
Асистент вихователя |
5. |
Остапенко Людмила Володимирівна
|
Старша медична сестра |
6. |
Сердюк Олена Григорівна |
Вихователь старшого дошкільного віку |
7. |
Гальонка Інна Григорівна
|
Вихователь старшого дошкільного віку |
8. |
Фролова Зоя Борисівна |
Практичний психолог |
5.4. ПЛАН РОБОТИ КОМАНДИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО
СУПРОВОДУ ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Постійні учасники:
директор: Чередниченко Я.В.;
вихователі: Самбур
А.М.,Сало Л.В.,Сердюк О.Г.,Гальонка .Г.;
асистент вихователя: Проскурня Т.М., батьки.
Залучені фахівці:
фахівці ІРЦ;
практичний психолог- Фролова З.Б.
сестра медична старша- Остапенко Л.В.
МЕТА: організація
інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами та забезпечення
кожного вихованця психолого-педагогічним супроводом, що сприятиме їх фізичній,
психологічній та морально-правовій безпеці.
№ з/п |
Зміст
роботи |
Термін
виконання |
Відповідальні |
Відмітка
про виконання |
1. |
1.1.Опрацювання
нормативно-законодавчих актів щодо функціонування інклюзивних груп,
організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами. 1.2.Ознайомлення
з планом роботи команди на 2023/2024 н.р. 1.3. Аналіз стану здоров’я дітей, що
зараховані до інклюзивних груп з 01.09.2023 1.4.Обговорення результативності роботи в
інклюзивних групах . |
Протягом року До 10.09.23 Вересень
До 20.09.23 |
Члени команди
Проскурня Т.М. |
|
2. |
2.1. Складання
індивідуальних програм розвитку дітей (ІПР), індивідуальних світніх
планів для дітей інклюзивних груп відповідно до висновків ІРЦ 2.2.Ознайомлення
з розкладом проведення додаткових
психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг
для дітей з ООП |
До 15.09.2023
До 15.09.23 |
Члени команди,
батьки
Члени команди |
|
3 |
3.1.Перегляд та коригування ІПР
3.2.Використання спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку для дітей з ООП, які здобувають освіту в інклюзивних групах. |
Грудень 2023, січень 2024, травень 2024
Протягом року |
Члени команди
Члени команди |
|
4 |
4.1. Консультативна
робота з батьками дитини о ООП (за окремим планом) 4.2. Моніторинг виконання ІПР з метою
визначення прогресу розвитку дитини з ООП
4.3. Підведення підсумків результативності
роботи команди у 2023-2024 н.р. |
Протягом року
вересень, січень,
травень
травень 2024 |
Члени команди |
|