ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗА ПРОГРАМОЮ РОЗВИТКУ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Пріорітетні завдання Царичанського ЗДО «Вишенька» Царичанської селищної
ради
на 2025 – 2026 н.р.
1. Розвиток соціальної
компетентності й виховання національної ідентичності у дітей дошкільного віку.
2. Мовленнєвий
розвиток дитини через сюжетно-рольові ігри в системі ігрових технологій.
3. Впровадження моделі «4 К» у розвитку soft skills
навичок як основа формування самоефективності особистості дошкільників –
майбутніх першокласників в освітньому просторі Нової української школи.
4. Створення сприятливого освітнього
середовища для успішної соціалізації та розвитку дітей з особливими освітніми
потребами шляхом упровадження принципів інклюзії.
5. Організація системної роботи з охорони життя і
здоров’я дітей у ЗДО з урахуванням реалій воєнних дій та необхідності
дотримання правил безпеки.
Пріорітетні завдання Царичанського ЗДО «Вишенька»
Царичанської селищної ради
на 2024 – 2025 н.р.
1.Формування соціально-
громадянської компетентності
дітей дошкільного віку, виховання патріотизму.
2.Трудова діяльність дошкільників через призму
сюжетно- рольової гри.
3. Впровадження моделі «4 К» у розвитку soft skills навичок як основа
формування самоефективності особистості дошкільників – майбутніх першокласників
в освітньому просторі Нової української школи.
4. Створення безпечного освітнього
простору в закладі дошкільної освіти.
5. Організації
інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.
1. Робота
на ІІІ (підсумковому ) етапі
обласного науково - методичного проекту «Педагогічні стратегії розвитку
самоефективної особистості в освітньому просторі Нової української школи».
2. Організація та підтримка безпечного освітнього простору.
3. Формування комплексного підходу до виховання у дошкільників відповідального ставлення до складових здоров'я та безпеки життєдіяльності шляхом прилучення їх до здорового та безпечного способу життя.
4. Забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку, набуття нею життєвого соціального досвіду (організація роботи закладу дошкільної освіти щодо забезпечення внутрішньої системи якості освіти).
5. Спрямувати роботу з науково-методичного питання "Впровадження моделі "4К" у розвитку soft skills навичок як основа формування самоефективності особистості доршкільників - майбутніх першокласників в освітньому просторі Нової української школи.