План
роботи з родиною
групи раннього віку
«Капітошки»
Царичанського ЗДО «Вишенька»
на 2025-2026 н.р.
Вихователі:Я.І.Мельник
В.І. Грицай
Місяць |
Батьківські збори |
Батьківські
лекторії |
Форма проведення |
Консультації |
Статті |
Папка пересувка |
Вересень |
1.Психологічні показники дітей раннього віку. 2.Ознайомлення з програмою розвитку дітей раннього віку
«Українське дошкілля». 3.«Давайте познайомимось» 4.Організаційні питання: -Створення групи батьківського комітету; -Щеплення; -Пропускний режим; |
|
Інформаційний
вісник Доповідь Анкетування |
1 «Особливості адаптації дітей раннього віку». 2.Організація освітнього процесу в групі раннього віку. |
«Перші дні перебування дитини в дитячому садку:
особливості адаптаційного періоду» |
«Для вас батьки» |
Жовтень |
|
1.Сенсорний розвиток як основа формування розумових
здібностей. 2.Роль сенсорного виховання в розвитку дітей раннього
віку. 3. Вчимо кольори граючись. |
Методична лекція Круглий стіл Практичний показ |
1.Сенсорна інтеграція, або як допомогти кожній дитині. 2.Особливості формування сенсорних еталонів дітей
раннього віку. |
Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі |
|
Листопад |
|
1.Безпека дитини- соціально – педагогічна проблема
сучасності. 2.Розумна обережність – запорука безпеки. 3.Формування в дітей понять про небезпечні розваги. |
Інформаційний вісник Методичні поради Пам’ятка для батьків |
1.Правила поведінки з незнайомими людьми. 2.Як уникнути травмування дитини вдома. |
Безпечна атмосфера у сім’ї. |
|
Грудень |
1.Особливості мовленнєвого розвитку дітей 3 – го року
життя. 2.Що потрібно знати про мовлення дитини. 3.Мовленнєва пасивність дошкільників. |
|
Методична лекція Інформаційний кошик Поради для батьків |
1.Дитячі запитання, як на них відповісти. 2. Як розвивати мовлення дитини. |
Загальний недорозвиток мовлення в дошкільників:
пропедевтика та корекція. |
Патріотичне виховання дошкільнят |
Січень |
|
1.Формування основ патріотизму в дошкільнят. 2.Проблеми та труднощі патріотичного виховання. 3. «Я люблю свою родину» |
Доповідь Інформаційний вісник Конкурс дитячих малюнків |
1.Виховуємо в дітей повагу до дорослих. 2. « Як виховати патріота в сім’ї» |
Патріотизм має бути дієвим. |
|
Лютий |
|
1.Значення трудового виховання для розвитку особистості. 2.Трудове виховання для розвитку особистості. 3.Даруємо радість праці. |
Методична лекція Обмін досвідом Поради для батьків |
1.Як привчити дошкільника до праці. 2.Не примушувати, а привчати. |
Від інтересу до працьовитості |
|
Березень |
1. Фізичний розвиток дітей раннього віку. 2.Режим дня – неодмінна умова нормального фізичного
розвитку дитини. 3.Яке місце посідає фізична культура у вашій сім’ї. |
|
Методичний вісник Консультація Анкетування |
1.Формування культурно – гігієнічних навичок. 2. Режим дня і темперамент вашої дитини. |
Оптимальний руховий режим, як умова здоров’я. |
Сенсорне виховання дітей раннього віку |
Квітень |
|
1. Гра – світ дитинства. 2.Сюжетні ігри дітей 3 – го року життя. 3. «Побудуємо ми дім» - пізнавальні ігри дітей. |
Круглий стіл Методична лекція Практичний показ |
1.Як оптимізувати ігрове середовище. 2. Іграшка в житті дитини. |
Формуємо ціннісні орієнтири у грі. |
|
Травень |
1.Результати освітнього процесу в групі. 2.Літнє оздоровлення дошкільнят. 3.Забави для малят, для їхніх мам і тат. 4.Організзаційні питання. |
|
Доповідь Міні - лекція Рекомендації для спільного відпочинку з дітьми. |
1.Літо – пора вітамінів. 2.Алергічні захворювання та їх профілактика. |
Літнє оздоровлення та його значення. |
План роботи з родиною
групи молодшого дошкільного віку
«Сонечко»
Царичанського ЗДО
«Вишенька»
на 2025 – 2026 н.р.
Вихователі: Кузіна Л.А.
Черних
Н.С.
Місяці |
Батьківські збори |
Батьківський лекторій |
Форма проведення |
Консультація |
Статті |
Папка пересувка |
Вересень |
1.Психологічна характеристика дітей 4 – го рожу життя. 2.Ознайомлення з програмою розвитку дітей молодшого
дошкільного віку «Українське довкілля». 3. «Як я знаю свою дитину?». 4.Вибір батьківського комітету. |
|
Методична лекція Доповідь Анкетування дискусія |
«Методи виховання творчості дитини у системі фізичного
виховання» |
1.«Фізичний розвиток дітей молодшого дошкільного віку
за вимогами програми «Українське довкілля». 2. Сучасні підходи до фізичного виховання та
оздоровлення дітей молодшого дошкільного віку. |
Охорона безпеки життєдіяльності дітей |
Жовтень |
Загальні батьківські збори |
|
|
«Цікавинки безпеки» |
1.«Дитячі страхи та їх профілактика». 2. Особиста безпека життєдіяльності дитини. |
|
Листопад |
|
1.«Фізичне виховання в сім’ї» . 2.Яке місце займає фізкультура у вашій сім’ї?» 3.Заняття з фізичного розвитку |
Ділова гра Анкетування Практичний показ |
«Активізація рухової діяльності дошкільників як потреба
сьогодення» |
1.«Вплив гри на підвищення рухової активності та
зміцнення здоров’я дітей». 2. «Нетрадиційні методи фізкультурно – оздоровчої
роботи». |
|
Грудень |
|
1.Всебічний погляд та розвиток особистості за допомогою
патріотизму. 2. «Вічні цінності людини, суспільства, родини та
дитини». 3. «Виховання патріотизму». 4.Організаційні питання по підготовці до новорічних
свят. |
Педагогічний салон Конференція Анкетування Інформація |
«Наші національні символи». |
1.«Виховуємо громадянина». 2. «Виховуємо в дітей любов до традицій українського
народу». |
Мовленнєвий розвиток дошкільників |
Січень |
1. «Формування навичок мовленнєвого спілкування». 2. «Навчити дитину говорити правильно». 3. «Сучасні підходи до розвитку мовлення». 4. «Хочу все знати». |
|
Тренінг Зустріч з логопедом Рекомендації Практичний показ |
«Секрети діалогу» |
1.«Розвиток мовленнєвого спілкування дітей молодшого
дошкільного віку». 2.Роль близьких дорослих у мовленнєвому вихованні
дітей. |
|
Лютий |
1.«Особливості і форми трудового виховання в ДНЗ та
сім’ї ». 2. «Залучення дітей до активного життя в сім’ї засобами трудового
виховання». 3.Види праці 4. «Конкурс – огляд «Улюбленій ляльці- нове вбрання». |
|
Д/гра «Учора, сьогодні, завтра» Рекомендації Фотовернісаж Конкурс - огляд |
«Як привчати молодших дошкільників до праці? |
1.Шляхи розв’язання проблеми трудового виховання в
молодшому дошкільному дитинстві. 2.Послідовність розвитку інтересу до праці. |
|
Березень |
|
1.Формування самолюбності дітей як Базової якості
особистості. 2.Вплив батьківської поведінки на виховання
самолюбності дитини . 3.Дитячий садок – моя друга домівка. |
Дискусія Анкетування Практичний показ |
«Тести визначення особливостей самовідношення дитини». |
1.Базова якість особистості – самовладання. 2.Роль батьків у вихованні самолюбності дитини. |
«Логіки світу» |
Квітень |
1.Розвиваємо увагу і логічне мислення . 2.Як досліджувати мислення дитини? 3.Світ логіко – математичних ігор. |
|
Дискусія Мозковий штурм Практичний показ |
Значення та завдання початкової математичної підготовки
дошкільників |
1.Розвиток логічних умінь дітей молодшого дошкільного
віку. Серіація за величиною, масою,об’ємом, розташування у просторі. 2.Знаходження закономірностей у виборі та розташуванні
геометричних фігур. |
|
Травень |
1.Досягнення наших малюків (підсумки навчальної
діяльності). 2.Гурткова робота 3.Попередження дитячого травматизму в літній період. |
|
Бесіда за круглим столом Виставка дитячих робіт Поради батькам |
«Екологічне
виховання засобами етнопедагогіки». |
1.Використання екологічної культури та народних
природознавчих традицій. 2.Емоційне спілкування дитини з природою як умова
трудового осягнення світу |
План
роботи з
родиною
групи середнього
дошкільного віку
«Чудасики»
Царичанського ЗДО
«Вишенька»
на 2025-2026
н.р.
Вихователі:Гальонка
І.Г.
Сердюк О.Г.
Місяць |
Батьківські збори |
Батьківський лекторій |
Форма проведення |
Консультації |
Статті |
Папка-пересувка |
В Е Р Е С Е Н Ь |
1.Психологічна
характеристика дітей середньго віку. 2.Ознайомлен-ня з основними завданнями програми
розвитку дітей 5-го року життя «Українське дозвілля». 3.Організаційні питання. 4.Як ми провели літо. |
|
Методична лекція Доповідь фотовиставка |
1.Чи потрібен денний сон. 2.Починаємо ранок із зарядки. |
5-й рік життя—вік маленьких Чомусиків. |
Ейдетика,як засіб креативного розвитку дошкільня |
Ж О В Т Е Н Ь |
|
1.Абетка безпеки. 2.Формула безпечної життєдіяльності дошкільнят. 3. «Світлофор та зебра---наші помічники. |
Тренінг Пам ятка Практичний показ. Практичний показ |
1.Як діяти,якщо малюк забився. 2.Як дитина повинна сприймати інших дорослих. |
1.ЗДО—територія безпеки. |
|
Л И С Т О П А Д |
|
1Особливості використання технології ейдетики в
навчально-виховній роботі з дітьми середнього дошкільного віку. 2.С/р гра у розвитку творчих здібностей дітей 4-го року
життя. 3. «Подорож чарівними доріжками». |
Методичний
вісник Майстер--клас Практичний показ |
1.Актуальність проблеми розвитку пізнавальної сфери
дітьми середнього дошкільного віку. 2.Ейдетична дидактична гра як засіб розвитку логічного
мислення. |
Використання друдлів у роботі з дітьми 5—го року
життя. |
|
Г Р У Д Е Н Ь |
1.Допитливість—шлях до пізнання. 2.Виховуємо чомусиків. 3.У кожної родини –свої традиції. |
|
Консультація психолога тренінг Інтерактивне спілкування |
1.Як привчати малюка прибирати іграшки вдома. 2.Чи впливає інтелектуальний рівень дитини на розвиток навичок
образотворчої діяльності. |
Ігри в квартирі.на дачі та в лісі. |
«Високочутливі діти:як зрозуміти та підтримати свою
дитину. |
С І Ч Е Н Ь |
|
1.Формування мовленнєвої компетентності дітей 5-го року
життя. 2.Дитина і гаджети. 3.В гості казка завітала. |
Інформацій-ний кошик доповідь Практичний показ
|
1.Як пришвидшити мовлення дитини. 2.Що сприяє розвитку мовлення дітей середнього
дошкільного віку. |
Сучасні підходи
на проблему розвитку мовлення дошкільнят. |
|
Л Ю Т И Й |
|
1.Ментальне здров я дітей під час війни. 2.Як допомогти дитині. 3.Своє здоров я збережу—сам собі допоможу. |
Гра--акваріум Круглий стіл Практичний показ |
1.Як зрозуміти ,що в дитини депресія. 2.Як розпізнати високочутливу дитину. |
Ігри для вивільнення агресії. |
|
Б Е Р Е З Е Н Ь |
1.Формування гендерної компетентності дошкільнят. 2.Основні шляхи гендерної соціалізації. 3.Психологічний клімат у сім ї. |
|
Методичний ринг Семінар-супутник Анкетування |
1.Як популяризувати батьківство без гендерних
стереотипів. 2.Як формувати у дітей повагу до індивідуальності. |
Практичні поради щодо формування гендерної
компетентності. |
Впровадження і використання інтерактивних методик та
інноваційних технологій,як засіб розвитку мовлення дітей. |
К В І Т Е Н Ь |
|
1.Інтерактивні педтехнології розвитку мовлення малят. 2.Практичні рекомендації щодо впровадження інноваційних
педтехнологій. 3.Подорож до весняного лісу. |
Мозковий штурм Майстер-клас Практичний показ |
1.Мовні ігри з дитиною вдома. 2.Мовленнєве дихання—запорука чіткої звуковимови. |
Ігри на розвиток уваги. |
|
Т Р А В Е Н Ь |
|
1.Підсумки навчально- виховної діяльності дітей 5-го
року життя. 2.Літнє загартовування дітей. |
Звіт Поради батькам |
1.Як організувати літній відпочинок. 2.Освітня взаємодія з дітьми в літній період. |
Літо дітям на добро, на втіху. |
|
План роботи з родиною
групи старшого дошкільного віку
«Гномики»
Царичанського ЗДО
«Вишенька»
на 2025 – 2026 н.р.
Вихователі: Самбур А.М.
Сало Л.В.
|
Батьківські збори |
Батьківський лекторій |
Форма проведення |
Консультації |
Статті |
Папка-пересувка |
Вересень |
1. Психологічна характеристика
дітей старшого дошкільного віку. 2. Вимоги програми «Українське
дошкілля» до знань , умінь і навичок дітей старшого дошкільного віку. 3. «Мати сім’ю – право кожної
дитини» 4. Модель 4К у дії: як ми готуємо дітей старшого
дошкільного віку до життя та навчання 5. Організаційні питання: - Важливість профілактичних
щеплень у дошкільному віці; - Контроль пропускного режиму в
дошкільному закладі; -Загальнонаціональна хвилина
мовчання: пам’ять і шана. 5. Вибір батьківського
комітету. |
|
Методична лекція Доповідь Анкета Міні-воркшоп |
1.Не готові знання,а готовність
їх здобувати. 2. Вплив змін на розвиток
дитини. |
«Готуємось до школи» |
Патріотичне виховання дошкільників |
Жовтень |
|
1. Виховуємо патріотичні почуття змалку. 2.Сучасний погляд на патріотичне виховання. 3.Цінності плекаються в родині змалку. 4. «З Україною в серці» |
Круглий стіл Методичні посиденьки Інформація Практичний показ |
1. Як виховати патріота в
сім’ї. 2.Патріотизм має бути
конструктивним. |
Проблеми та труднощі
патріотичного виховання |
|
Листопад |
|
1. «Рости здоровим малюк». 2.Позитивне ставлення до себе
та інших – запорука здоров’я. 3. Гаджети в житті дитини:за і
проти. 4.»В укритті ми граємо загрози
оминаємо» |
Методичний бумеранг Ділова гра Дискусія Практичний показ |
1.Абетка виживання в
надзвичайних ситуаціях. 2.Особиста безпека
життєдіяльності дитини. |
Організація освітнього процесу
закладу дошкільної освіти в умовах воєнного стану» |
Грудень |
1.Формування
логіко-математичної компетенції з впровадженням технології LEGO 2.Технологія навчання – метод 6
цеглинок 3.Світ у вимірі математики. 4. «В гості до днів тижня» (з
використанням конструктора LEGO) |
|
Педагогічний салон Майстер-клас Мозковий штурм Практичний показ |
1.»Математика для дошкільнят –
це захопливо,цікаво і легко». 2. «Формування навичок
міркування» |
Значення та завдання початкової
математичної підготовки дошкільників. |
Розвиток логіко-математичних здібностей дошкільників |
Січень |
|
1. Фізичне виховання в сім’ї. 2. Бадьора зарядка – початок
вдалого дня. 3. «Яке місце займає
фізкультура у вашій родині?» 4. «Абетка фізичного здоров’я» |
«Акваріум» Методичний вісник Анкета Практичний показ |
1. Фізичне виховання дітей
дошкільного віку. 2.Нетрадиційні методи
фізкультурно-роздоровчої роботи. |
Вплив гри на підвищення рухової
активності та зміцнення здоров’я дітей. |
|
Лютий |
|
1. Використання LEGO -технологій на
заняттях з грамоти в старших групах ЗДО. 2. «Звуки та цеглинки: грайливий світ першої
грамотності» 3. Комунікативно-освітній простір ЗДО в умовах війни 4. «Гості з країни Леголандії». |
Брейн-ринг Майстер-клас Усний журнал Практичний показ |
1. LEGO-технологія ― чарівні
цеглинки успіху 2. Розвиток мовленнєвого
спілкування. |
Розвиток мовлення дітей
старшого дошкільного віку через LEGO технології |
Березень |
|
1.Творчо-спрямована особистість
народжується угрі 2.День без іграшок, або як
оптимізувати ігрове середовище 3.Ігрова діяльність Вашої
дитини 4. «Грай – про життя й здоров’я
дбай» |
Довідкове бюро Інформаційний кошик Анкета Практичний показ |
1. Сюжетно-рольові ігри в житті
дітей 2. Сюжетно-рольові ігри для
дітей – чому вони важливі? |
Сюжетно-рольова гра, як засіб
соціалізації дітей в суспільстві |
Дошкільнятам – освіта для сталого розвитку |
Квітень |
|
1.Екологічний ігроленд як
технологіяекономічного виховання дошкільників. 2.Знайомимо дошкільників з
економікою. 3. Як навчити дітей
ощадливості. 4.Внесок батьків у
фінансово-економічне виховання дітей. 5. «Таємниці виробництва соку» |
Карусель Довідкове бюро Поради Анкета Практичний показ |
1.Екологічне виховання дітей у
сім’ї. 2.Діти і гроші – вчимо дитину
розпоряджатися кишеньковими коштами. |
Економічне виховання дітей
дошкільного віку в умовах освіти для сталого розвитку. |
|
Травень |
1. Досягнення дітей старшого
дошкільного віку. 2. Готовність дитини до Нової української
школи:важливі аспекти.
3. Поради для батьків майбутніх
першокласників
4. Модель 4К у дії: підсумки року
розвитку старших дошкільнят
5.Організаційні питання.
|
|
Бесіда за круглим столом Проблемний стіл Методичні поради Інтерактивна бесіда |
1. Перший раз у перший клас:як підготувати дитину до
школи. 2. Вберегти дитинство – наш
обов’язок. |
Літнє оздоровлення дітей. |