5.2.
План
роботи з родиною
групи раннього віку
«Капітошки»
Царичанського ЗДО «Вишенька»
на 2024-2025 н.р.
Вихователі:Я.І.Мельник
В.І. Грицай
Місяць |
Батьківські збори |
Батьківські лекторії |
Форма проведення |
Консультації |
Статті |
Папка пересувка |
Вересень |
1.Психологічна
характеристика дітей раннього віку. 2.Ознайомлення
з програмою розвитку дітей раннього віку «Українське довкілля». 3. «Давайте
познайомимось». 4.Створення
групи батьківського комітету. |
|
Інформаційний
вісник
Доповідь
Анкетування |
1.Організація
освітнього процесу в групі раннього віку. 2.Поради
батькам щодо адаптації дитини в ЗДО. |
Особливості
адаптації дітей раннього віку до умов ЗДО |
Роль родини у
форму формуванні дитини |
Жовтень |
|
1.Особливості
мовленнєвого розвитку дітей 3 – го року життя. 2.Загальний
недорозвиток мовлення в дошкільників: пропедевтика та корекція. 3.Мовленнєва
пасивність дошкільників, або чому діти не хочуть говорити? |
Методична
лекція
Інформація
Поради для
батьків |
1.Вчимо дітей
розмовляти. 2.Дошкільник
і книжка: щоб знайомство було вдалим». |
Мова дорослих
– приклад для дитини |
|
Листопад |
|
1.Дитина в
сенсорно – пізнавальному просторі. 2.Особливості
формування сенсорних еталонів дітей раннього віку. 3.Побудуэмо
дім. |
Круглий стіл
Семінар –
практикум
Практичний
показ – сенсорно – пізнавальні ігри для дітей раннього віку. |
1.Вчимо
кольори граючись. 2.Сенсорна
інтеграція, або допомогти кожній дитині. |
Іграшки в
житті дитини |
|
Грудень |
1.Безпека
життєдіяльності дошкільнят. 2.Як створити
безпечний простір дитини вдома. 3.Пес Патрон
попереджає, у біді допомагає. |
|
Інформаційний
вісник
Практикум для
батьків
Поради
батькам
|
1.Дитина сама
вдома. 2.Обережно –
незнайомець. |
«Розумна
обережність – запорука безпеки». |
Для вас
батьки |
Січень |
|
1.Як привчити
дошкільника до праці. 2. Від інтересу
до працьовитості. 3.Формування
самостійності у трудовій діяльності. |
Пам’ятка для
батька
Обмін
досвідом
Ділова гра |
1.Трудове
виховання в сім’ї. 2.Розвиваємо
самостійність – ростимо помічниками». |
«Як привчати
малюка до праці в дома і в садочку» (доручення в садочку і в дома). |
|
Лютий |
|
1.Пальчики
грають – розум дитини розвивають. 2.Ігри на
згрупування дітей раннього віку. |
Ігротренінг
для батьків
Практичний
показ |
1.Розвивальна
іграшка – реальність чи маркетинговий хід. 2.Як навчити
дітей грати. |
Іграшка в
житті дитини |
|
Березень |
|
1.Формуємо
екологічну компетенцію дітей дошкільного віку. 2.Люби і знай
свій рідний край. 3.Екологічне
виховання. |
Методичний
вісник
Екологічний
ринг Поради для
батьків |
1Пізнавальні
прогулянки в природу вихідного дня. 2.Казкові
пригоди, що вчать співчуттю до людей і природи. |
«Збережемо
планету для майбутніх поколінь» |
Патріотичне вихованих дітей
дошкільного віку |
Квітень |
|
1.Патріотичне
виховання в ЗДО. 2.Сучасний
погляд на патріотичне виховання. 3.Як
організувати патріотичне виховання дитини в сім’ї.
|
Круглий стіл
Міні – лекція
Коло - ідей
Анкетування |
1. «Моя
сім’я» 2.
«Патріотизм плекається в родині» |
«Сім’я і
дитячий садок – одна родина» |
|
Травень |
1.Результат
освітнього процесу в групі. 2.Літо –
найкраща пора року для оздоровлення. 3.Організація
рухливих ігор на свіжому повітрі. 4.Організаційні
питання |
1.Результат
освітнього процесу в групі. 2.Літо –
найкраща пора року для оздоровлення. 3.Організація
рухливих ігор на свіжому повітрі. 4.Організаційні
питання |
Доповідь
Інформація
Методичні
пора |
1.Літо – пора
вітамінів. 2.Одяг дитини
в літній період. |
Оздоровлення
дітей влітку |
План
роботи з родиною
групи
молодшого дошкільного віку
«Чудасики»
Царичанського ЗДО «Вишенька»
на 2024-2025 н.р.
Вихователі:Гальонка
І.Г.
Сердюк О.Г.
Місяць
|
Батьківські збори |
Батьківський лекторій |
Форма проведення |
Консультації |
Статті |
Папка-пересувка |
В Е Р Е С Е Н Ь
|
1.Психологічна характеристика дітей молодшого віку.
2.Ознайомлен-ня з основними завданнями програми
розвитку дітей 4-го року життя «Українське дозвілля». 3.Організаційні питання. |
|
Методична лекція
Доповідь |
1.Причини порушення мовленнєвого розвитку дітей
4-го року життя.
2.Поради батькам щодо формування навичок
самообслуговування. |
День без іграшок,як оптимізувати ігрове
середовище вдома. |
Трудове виховання в розвитку особистості |
Ж О В Т Е Н Ь
|
|
1.Трудове виховання молодших дошкільнят,як одне
з основних складових у формуванні особистості нової людини. 2.Педагогичні умови трудового виховання в ЗДО
та сім’ї. 3.«Пригоди краплинки» (інтегроване з елементами
пошуково-дослідницької діяльності. |
Дискусійна
трибуна
Тренінг
Практичний показ |
1.Які є способи формування позитивного
ставлення до праці та трудівників?
2.Види праці дітей та форми її організації в
сім’ї.
|
1.Художнє слово на допомогу батькам у
формуванні трудових умінь. |
|
Л И С Т О П А Д
|
|
1.С/р гра-показник рівня соціальної компетенції
молодших дошкільників. 2.С/р гра у розвитку творчих здібностей дітей
4-го року життя. 3. «Смакоту готуємо-вправно кухарюємо». |
Методичний
вісник
Гра-акваріум
Практичний показ |
1.Як ровивати довільну поведінку у молодших
дошкільнят через с/р гру. 2.Про що мають подбати батьки граючи з дітьми
вдома. |
Батькам про цінність с/р гри.
|
|
Г Р У Д Е Н Ь
|
1.Виховання безпечної поведінки молодших
дошкільнят. 2.Поведінка батьків-приклад для наслідування. 3.Емоції та конфлікти. |
|
Інформаційний вернісаж
Проблемний стіл
Консультація психолога |
1.Безпека вашої дитини.
2.Як зайняти дитину,маючи лише папір та олівці?
|
Дітям про основи безпеки життєдіяльності в д/с та вдома. |
«Як виховувати дошкільника діяча |
С І Ч Е Н Ь
|
|
1.Актуальність проблеми еко-номічної освіти
дітей молодшого дошкільного віку. 2.Економічне виховання молодших дошкільнят
засобами гри. 3. «Як подружилися малюки та сніговики». |
Інформацій-ний кошик
Круглий стіл
Практичний показ |
1.Яка роль батьків у формуванні
со-ціально-фінансової грамотності.
2.Як допомогти дітям,які мають труднощі із
сенсор-ною інтеграцією. |
Сучасні діти і цифрова компетентність. |
|
Л Ю Т И Й
|
|
1.Су-джок розвиває мовлення діток.
2.Рухи,музика,слов разом творять дива! 3.Казку пригадаємо й про тварин подбаємо! |
Тренінг
Круглий стіл
Практичний показ |
1.Як допомогти дітям 4-го року життя сформувати
фонематичний слух? 2.Шкідливі звички, що приведуть до проблем у
вимові. |
«Гра читанню не завада» |
|
Б Е Р Е З Е Н Ь
|
|
1.Дитячі страхи – їх розвиток та запобігання
психічних порушень. 2.Дитина і телефон. 3.Чи таланови-та ваша дитина? |
Методична консультація
Тренінг
Анкетування |
1.Змістовне та цікаве дозвілля для дитини
вдома.
2.Комунікативна дитина,яка вона? |
Казка,як засіб соцільно – морального розвитку
дітей 4-го року життя. |
|
К В І Т Е Н Ь
|
|
1.Фізичний розвиток дитини на прогулянці.
2.Фітбол-гімнас-тика,як засіб корекції постави. 3.Пригоди кольорові на острові чудовім. |
Методичний ринг
Семінар-супутник
Практичний показ |
1.Як розподілити фізичне навантаження дитини
впродовж дня вдома. 2.Рухлива гра – дієвий та цікавий спосіб
фізичного розвитку дитини. |
Ігри з м’ячем, як засіб розвитку, влучності,
спритності. |
|
Т Р А В Е Н Ь
|
Підсумки навчально- виховної діяльності дітей
4-го року життя. 2.Літнє загартовування дітей. |
|
Звіт
Поради батькам |
1.Літні забави для малят.
2.Реалізуємо гендерний підхід до розвитку
молодших дошкільнят. |
Літні канікули,як підготувати себе та дитину. |
|
План роботи з родиною
групи середньо-старшого дошкільного віку
«Гномики»
Царичанського ЗДО «Вишенька»
на 2024 – 2025 н.р.
Вихователі: Самбур А.М
Сало Л.В.
|
Батьківські збори |
Батьківський лекторій |
Форма проведення
|
Консультації
|
Статті |
Папка-пересувка |
Вересень |
1. Психологічна
характеристика дітей середнього та старшого дошкільного віку. 2. Вимоги програми
«Українське дошкілля» до знань , умінь і навичок дітей середнього та
старшого дошкільного віку. 3. «Мати сім’ю – право
кожної дитини» 4. Вибір батьківського
комітету. |
|
Методична лекція
Доповідь
Анкета |
1.Не готові знання,а
готовність їх здобувати.
2. Вплив змін на
розвиток дитини. |
«Готуємось до школи» |
Патріотичне виховання дошкільників |
Жовтень |
|
1. Виховуємо патріотичні почуття змалку.
2.Сучасний погляд на патріотичне виховання.
3.Цінності плекаються в родині змалку.
4. «З Україною в серці» |
Круглий стіл
Методичні посиденьки
Інформація
Практичний показ |
1. Як виховати патріота
в сім’ї.
2.Патріотизм має бути
конструктивним.
|
Проблеми та труднощі
патріотичного виховання |
|
Листопад |
|
1. «Рости здоровим
малюк».
2.Позитивне ставлення
до себе та інших – запорука здоров’я.
3. Гаджети в житті
дитини:за і проти.
4.»В укритті ми граємо
загрози оминаємо»
|
Методичний бумеранг
Ділова гра
Дискусія
Практичний показ |
1.Абетка виживання в
надзвичайних ситуаціях.
2.Особиста безпека
життєдіяльності дитини. |
«Азбука безпеки» ( рекомендації для
дітей в надзвичайних ситуаціях) |
|
1.Формування логіко-математичної компетенції з
впровадженням технології LEGO 2.Технологія навчання – метод 6 цеглинок 3.Світ у вимірі математики. 4. «В гості до днів тижня» (з використанням
конструктора LEGO) |
|
Педагогічний салон
Майстер-клас
Мозковий штурм
Практичний показ |
1.»Математика для дошкільнят – це захопливо,цікаво і
легко».
2. «Формування навичок міркування» |
Значення та завдання початкової математичної підготовки
дошкільників. |
Розвиток
логіко-математичних здібностей дошкільників |
Січень |
|
1. Фізичне виховання в сім’ї.
2. Бадьора зарядка – початок вдалого дня.
3. «Яке місце займає фізкультура у вашій родині?»
4. «Абетка фізичного здоров’я» |
«Акваріум»
Методичний вісник
Анкета
Практичний показ |
1. Фізичне виховання дітей дошкільного віку.
2.Нетрадиційні методи фізкультурно-роздоровчої роботи. |
Вплив гри на підвищення рухової активності та зміцнення
здоров’я дітей. |
|
Лютий |
|
1. Інтерактивні
технології розвитку мовлення у дітей старшого дошкільного віку.
2. Вчити мови та
розмови.
3.
Комунікативно-освітній простір ЗДО в умовах війни
4. «Чарівна скринька
Діда Грамотія».
|
Брейн-ринг
Пам’ятка
Усний журнал
Практичний показ |
1. Формуємо мовленнєву готовність до школи у грі.
2. Розвиток мовленнєвого спілкування. |
Роль близьких дорослих у мовленнєвому вихованні дітей. |
Березень |
|
1.Творчо-спрямована особистість народжується угрі
2.День без іграшок, або як оптимізувати ігрове
середовище
3.Ігрова діяльність Вашої дитини
4. «Грай – про життя й здоров’я дбай»
|
Довідкове бюро
Інформаційний кошик
Анкета
Практичний показ |
1. Сюжетно-рольові ігри в житті дітей
2. Сюжетно-рольві ігри для дітей – чому вони важливі?
|
Сюжетно-рольова гра, як засіб соціалізації дітей в
суспільстві |
Дошкільнятам
– освіта для сталого розвитку |
Квітень |
|
1.Екологічний ігроленд як технологіяекономічного
виховання дошкільників. 2.Знайомимо дошкільників з економікою. 3. Як навчити дітей ощадливості. 4.Внесок батьків у фінансово-економічне виховання
дітей. 5. «Таємниці виробництва соку» |
Карусель
Довідкове бюро
Поради
Анкета
Практичний показ |
1.Екологічне виховання дітей у сім’ї.
2.Діти і гроші – вчимо дитину розпоряджатися
кишеньковими коштами. |
Економічне виховання дітей дошкільного віку в умовах
освіти для сталого розвитку. |
|
Травень |
1. Досягнення дітей середнього та старшого дошкільного
віку. 2. Готовність дитини до Нової української
школи:важливі аспекти. 3. Поради для батьків
майбутніх першокласників Глава 1 4.Організаційні
питання.
|
|
Бесіда за круглим столом
Проблемний стіл
Методичні поради |
1. Перший раз у перший клас:як підготувати дитину до
школи.
2. Вберегти дитинство – наш обов’язок. |
Літнє оздоровлення дітей. |
План роботи з родиною
групи раннього віку
«Капітошки»
Царичанського ЗДО «Вишенька»
на 2023 – 2024н.р.
Вихователі: Грицай В.І.
Мельник Я.І.
Місяць |
Батьківські збори |
Батьківські лекторії |
Форма проведення |
Консультації |
Статті |
Папка пересувка |
Вересень |
1.Психологічні показники
дітей раннього віку. 2.Ознайомлення з програмою
розвитку дітей раннього віку «Українське дошкілля». 3.Анкета «Давайте познайомимось». 4.Створення групи
батьківського комітету. |
|
Інформаційний
лист
Доповідь
Анкетування |
1.Виховання самостійності у
дітей раннього віку.
2.Поради батькам щодо
адаптації дитини в ДНЗ. |
«Перші дні перебування дитини
в дитячому садку: особливості адаптаційного періоду» |
Роль
родини у формуванні дитини. |
Жовтень |
|
1.Дитина в сенсорно –
пізнавальному просторі. 2.Роль сенсорного виховання у
формуванні розумових здібностей дітей раннього віку. 3.Розвивальні ігри в ДНЗ. |
Доповідь
Методичний вісник
Практичний показ
|
1.Бізіборд – розвивальна
дошка для дітей.
2 Світ у коробці – сенсорні
посібники. |
Сенсорна інтеграція, або як
допомогти кожній дитині. |
|
Листопад |
|
1.Розвиток фізичного
виховання дітей раннього віку. 2.Основні методи
загартування. 3.Фізичне виховання в сім’ї. |
Бесіда
Практичний показ Обмін досвідом
|
1.Рух – для здоров’я малюків.
2.Рухлива гра – дієвий та
цікавий спосіб фізичного розвитку дитини. |
Сучасні пріоритети фізичного
розвитку. |
|
Грудень |
1.Розвиваємо мовлення з
колиски. 2.Затримки мовлення могло б
не бути. 3.Сучасні книжки для дітей
обираймо відповідально.
|
|
Інформаційний лист Бесіда
Презентація
|
1.Вчимо дітей розмовляти.
2. Мова для дорослих –
приклад для дітей. |
Прислухайтесь до порад
логопеда. |
Мовленнєвий
розвиток дошкільників. |
Січень |
|
1.Основні завдання трудової
діяльності дітей 3-го року життя. 2.Самостійність – потреба,
вибір і право дитини. 3.Здатні малята про себе
подбати. |
Методичні поради
Інформаційний кошик
Поради батькам
|
1.Як привчити дошкільника до
праці.
2.Виховання
культурно-гігієнічних навичок у дітей раннього віку. |
Самостійність формується у
праці. |
|
Лютий |
|
1.Ідеал української родини. 2.Родина і родинні труднощі у
вихованні. 3.Ваша думка про виховання
своєї дитини. |
Методична лекція. Круглий стіл
Анкетування
|
1.Моя сім’я.
2.Як вдало розпочати ранок. |
Сім’я і дитячий садок. |
|
Березень |
1.Сімейне середовище, як
основа виховання громадянина – патріота України. 2.Патріотичне виховання дітей
раннього віку. 3.Роль сім’ї у національно-патріотичному вихованні дітей дошк.
віку. |
|
Круглий стіл
У співпраці з батьками
Методична лекція |
1.Патріотичні почуття змалку.
2.Виховуємо громадянина. |
Як народжується любов до
Батьківщини. |
Ростити
маленьких патріотів |
Квітень |
1.Що ми вміємо і чому ми
навчились. 2.Допоможи собі сам (як діяти в екстремальних
ситуаціях). 3.Разом в житті і навчанні.
|
|
Аналітична бесіда Тренінг
Поради
|
1.Чому виникають капризи.
2.Стан довкілля – турбота
кожного з нас. |
Перевиховання або виправлення
помилок. |
|
Травень |
|
1.Літо – найкраща пора для
оздоровлення. 2.Використання природних
факторів для зміцнення здоров’я. 3.Забезпечення особистої
безпеки дітей влітку.
|
Бесіда
Методичніа порада
Пам’ятка |
1.Літо – пора вітамінів.
2.Літній відпочинок. Техніка
безпеки на воді. |
Оздоровлення дітей влітку |
План роботи з родиною
групи молодшо-середнього дошкільного віку
«Гномики»
Царичанського
ЗДО «Вишенька»
на 2023 –
2024н.р.
Вихователі:
Самбур А.М.
Сало Л.В.
Місяць |
Батьківські
збори |
Батьківські лекторії |
Форма
проведення |
Консультації |
Статті |
Папка пересувка |
Вересень |
1.Психологічна характеристика дітей молодшого та середнього дошкільного
віку. 2.Вимоги програми «Українське дошкілля», до знань, умінь і навичок дітей
середнього дошкільного віку. 3. Алгоритм дій під час повітряної тривоги. 3.«Які ви батьки?» 4.Вибір батьківського комітету |
|
Методична лекція
Доповідь
Інформація
Тест |
1.Як знайти гармонію дитячої душі. 2.Роль батьків у вихованні самолюбності дитини.
|
Лідерство – риса активних або Як і навіщо плекати лідерів змалку. |
Дошкільнятам – освіта для сталого
розвитку |
Жовтень |
|
1.Сталий розвиток: стосується кожного. 2.Духовний розвиток особистості дитини дошкільного віку через формування
екологічної культури. 3.Визначальні чинники сталого розвитку. 4.«Врятуймо річку» |
Круглий стіл
Методичні посиденькі
Інформація
Практичний показ |
1.Лепбук для реалізації ідей сталого розвитку. 2.Об’єднаємо зусилля для здорового довкілля. |
Вплив батьківської поведінки на розуміння дітьми поняття сталого розвитку. |
|
Листопад |
|
1.Формування активної життєвої позиції та свідомості дітей щодо
збереження та зміцнення здоров’я. 2.Розумна обережність – запорука здоров’я. 3.Засоби масової інформації і дитина. Гаджети в житті дитини: за і проти. 4. «Про правила безпеки» |
Методичний вісник
Ділова гра
Дискусія
Тест
|
1.«Цікавинки безпеки» 2. «Як створити безпечний простір дитини вдома». |
«П’ять речей, які треба знати батькам про короно вірус – роз’яснення МОН
та МОЗ» |
|
Грудень |
1.Розвиток – логіко математичної компетентності дошкільника. 2.Логіко – математичні уміння дошкільників. 3.Знаходження закономірностей у виборі та розташуванні геометричних
фігур. |
|
Дискусія
Ділова гра
Практичний показ |
1.Розвиток логічного мислення дітей 5р.ж. 2.Дидактичні засоби у формуванні початкових математичних уявлень. |
Цікава математика (поради батькам щодо розвитку логіко – математичного
мислення дітей) |
Розвиток логіко –математичних
здібностей дошкільників |
Січень |
|
1.Дидакичні ігри у мовленні. 2. Су – джок розвиває мовлення дітей. 3.«Зимова скринька» |
«Акваріум»
Тренінг
Практичний показ |
1. Роль дидактичних вправ та ігор у формуванні грамотного правильного
мовлення. 2. Коли, чому та як навчати грамоти дошкільнят. |
Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей. |
|
Лютий |
|
1.Виховання творчої особистості дитини в системі фізичного виховання. 2.Пам’ятка для батьків з фізичного виховання дітей 5 р.ж. 3.«Яке місце займає фізкультура у вашому житті». 4. «Подорож до країни Лімпопо». |
Теоретично – практичний семінар
Пам’ятка
Анкета
Практичний показ
|
1.Нові форми проведення ранкової гімнастики. 2.Оздоровчі технології у нетрадиційній ранковій гімнастиці. |
Який вид спорту обрати для дитини. |
|
Березень |
|
1.Шляхи розв’язання проблеми трудового виховання в дошкільному віці. 2.Залучення дітей до активного життя в сім’ї засобами трудового
виховання. 3.Меленькі кулінари в дитсадку і вдома. 4.Трудове виховання дошкільників. |
Брей - ринг
Усний журнал
Трудовий десант
Анкета |
1.Послідовність розвитку інтересу до праці. 2.Памятка для батьків з трудового виховання. |
Як привчати дошкільників до праці |
Трудове виховання |
Квітень |
|
1.Формування економічної досвідченості дошкільників засобами гри. 2.Ознайомлення з грошима в дитсадку й родині. 3.Економічна освіта. 4.Гра – стратегія «Маленькі
бізнесмени» |
Мозковий штурм
Інформація
Анкета Практичний показ |
1.Формуванн економічної компетентності дошкільників на різних вікових
етапах. 2.Еконоічне виховання в сім’ї. |
Виховуємо раціонального споживача. |
|
Травень |
1.Досягнення дітей середнього дошкільного віку. 2.Літній відпочинок дітей. Техніка безпеки на воді. 3.Страхи дітей. 4.Оргаізвційні питання. |
|
Інформація
Поради батькам
Анкета |
1.Шляхи збереження психологічного здоров’я дитини. 2.Якщо дитина не хоче їсти. |
Виховання культури поведінки у батьків та дітей. |
План
роботи з родиною
групи старшого дошкільного віку
«Чудасики»
Царичанського ЗДО «Вишенька»
на 2023 – 2024н.р.
Вихователі: Гальонка І.Г.
Сердюк О.Г.
Місяць |
Батьківські збори |
Батьківський лекторій |
Форма проведення |
Консультації |
Статті |
Папка - пересувка |
Вересень |
1.Психологічна характеристика дітей старшого
дошкільного віку. 2.Ознайомлення з основними завданнями програми розвитку дітей 6 – го року життя;Українське
довкілля (нова редакція), «Впевнений старт». 3. «Якою я хочу бачити свою дитину?» 4.Організаційні питання. |
|
Методична лекція
Доповідь
Анкетування |
1.Як підтримувати дружні стосунки зі своїми дітьми. 2. «Як навчити дитину спілкуватися з однолітками після
тривалого простою?» |
Забезпечення безпечних умов в ЗДО. Алгоритм дій у разі
оголошення сигналу тривоги. |
Взаємодія педагогів і батьків для зміцнення
національної ідентичності дітей у вихованні ціннісного ставлення до
українського народу, його традицій, культури. |
Жовтень |
|
1.Взаємодія дитячого садка і сім’ї з питань
екологічного виховання. 2. Стан довкілля – турбота кожного з нас. 3. Спільна виставка малюнків «Я і природа» 4.Анкета для батьків екологічного спрямування. |
Дискусійна трибуна
Тренінг
Виставка
Анкетування
|
1.«Що таке екологічна культура?» 2.Живий куточок – це дуже серйозно. |
«Планета – наш дім. Як виховати екологічно свідому
особистість» (Viber) |
|
Листопад |
1.Розвивальне середовище – важлива умова формування
навичок старшого дошкільного віку. 2.Чому діти лаються та як боротися з лихослів’ям
дошкільнят. 3. « Не має лиха – коли все тихо!» |
|
Методичний вісник
Гра – акваріум
Практичний показ |
1.Про організацію безпечного освітнього простору в
закладі дошкільної освіти. 2. Як допомагати дітям у замкненому просторі? |
Партнерська взаємодія між батьками та закладом освіти в
умовах воєнного стану. |
|
Грудень |
1.Ровиток творчої особистості старших дошкільників –
ключове завдання освіти дітей
дошкільного віку. 2.Ранній розвиток здібностей дітей. 3. «Царство Снігової Королеви». |
|
Інформаційний вернісаж
Проблемний стіл Майстер клас |
1.Чому важливо навчити дитину правильно тримати олівець
під малювання? 2.Важливість використання музики у повсякденній
життєдіяльності дітей. |
Діяльнісний підхід до формування естетичного ставлення
дітей старшого дошкільного віку. |
Технології раннього навчання читання |
Січень |
|
1.Формування економічної досвідченості дітей старшого
дошкільного віку. 2. Економічне виховання дошкільнят засобами гри. 3. Економічний квест «Економічний ярмарок». |
Інформаційний кошик
Круглий стіл
Практичний показ |
1.Наші потреби та розвиток бізнесу. 2.Правила академії економа Афлатуна.
|
Активна ігрова діяльність дошкільників соціально –
економічної спрямованості. |
|
Лютий |
|
1.Підготовка дітей до школи як педагогічна проблема. 2.Мова ваших дітей. 3.Цікава мандрівка. |
Круглий стіл
Методична консультація
Практичний показ |
1.Ваші помічники – книги. 2.Як бути з чомучками?
|
Мова дорослих –взірець для наслідування. |
|
Березень |
1.Національно – патріотичне виховання старших
дошкільників в умовах полі епічного. 2.Мистецька спадщина рідного краю , як засіб
національно – патріотичного виховання старших дошкільників. 3.Пишамося нашими захисниками. |
|
Диспут
Обмін досвідом
виставка |
1.Як залучати дітей до морально – патріотичного
виховання вдома? 2.Чи потрібні дітям колискові у дошкільному віці?
|
Виховуємо майбутнього патріота. |
|
Квітень |
|
1.Формування логіко – математичних понять у дітей
старшого дошкільного віку. 2.Сучасні технології логіко – математичного розвитку. 3.Цікава математика. |
Міні лекція
Круглий стіл
Практичний показ |
1.Ефективне використання паличок Кьюзинера для розвитку
математичної компетенції дошкільників. 2. Логіко – математичні цікавинки протягом дня (граємо
вдома). |
Підготовка до
школи – один з найважливіших аспектів логіко – математичного розвитку
дошкільнят. |
«Здорові діти – здорова нація» |
Травень |
1.Досягнення дітей старшого дошкільного віку. 2.Що таке готовність до шкільного життя? 3. «Бажання йти до школи». 4. «Чи хочу я до школи?» 5.Організаційні питання.
|
|
Круглий стіл
Виступ вчителя
Аналіз анкетувань Аудіозапис відповідей дітей.
|
1.Про виховання культури поведінки в сім’ї. 2.Режим майбутнього школяра. |
Інтелектуальна готовність дитини до школи. |
План роботи з
родиною
групи
раннього віку
"Сонечко"
Царичанського ЗДО № 5
"Вишенька"
на 2021 - 2022 н.р.
Вихователі: Мельник
Я.І.
Різник С.В.
Місяць |
Батьківські
збори |
Батьківські
лекторії |
Форма проведення |
Консультації |
Статті |
Папка пересувка |
Вересень |
1.Психологічні показники
дітей раннього віку. 2.Ознайомлення з програмою
розвитку дітей раннього віку «Українське дошкілля», «Оберіг». 3.«Давайте познайомимось» 4.Створення групи
батьківського комітету. |
|
Інформаційний
вісник
Доповідь
Анкетування |
1.«Організація освітнього процесу в групі раннього віку». 2.Поради батькам щодо
адаптації дитини в ДНЗ. |
«Перші дні перебування
дитини в дитячому садку: особливості адаптаційного періоду» |
«Виховання культурно –
гігієнічних навичок уу дітей |
Жовтень |
|
1.Дитина в сенсорно –
пізнавальному просторі. 2.Роль сенсорного виховання
в розвитку дітей раннього віку. 3.Сенсорні ігри в ЗДО. |
Круглий стіл
Семінар - практикум
Практичний показ
|
1.Вчимо кольори граючись. 2.Як розвивати мислення у
дітей 3 – го року життя. |
Сенсорний розвиток як основа
формування розумових здібностей дитини. |
|
Листопад |
|
1.Особливості мовленнєвого
розвитку дітей 3 – го року життя. 2.Роль книги в розвитку
мовлення дітей раннього віку. 3.Розвиток літературного
мовлення – важливе питання у вихованні дітей. 4. Заняття: «Осіння
прогулянка до лісу» |
Методична лекція
Інформаційний кошик
Тренінг
Практичний показ |
1.Вчимо дітей розмовляти. 2.Дитячі запитання і як на
них відповісти. |
Мова дорослих - приклад
для дитини. |
|
Грудень |
1.Практиче виховання в ЗДО. 2.Сучасний погляд на патріотичне виховання. 3.Як можна організувати
патріотичне виховання дитини в сім’ї. 4.Патріотичне виховання. |
|
Круглий стіл
Міні – лекція
Коло – ідей
Анкетування |
1.«Моя сім’я». 2. «Патріотизм плекається в
родині». |
«Сім’я і дитячий садок –
одна родина». |
Дидактичні ігри
патріотичного виховання |
Січень |
1.Зміст педагогічної
діяльності з фізичного виховання. 2.Здоровя вашої дитини. 3.Формування культурно –
гігієнічних навичок. 4.Заняття: «Допоможемо
їжачкові». |
|
Інформаційний вісник
Пам’ятка
Методичний вісник
Практичний показ
|
1.Значення прогулянки у
фізичному та розумовому розвитку дітей раннього віку. Чим можна займатися на
прогулянці з дитиною? 2. «Рух – це здоров’я» |
«Здоров’я – скарб на всі
часи» |
|
Лютий |
|
1.Основні секрети трудової
діяльності. 2.Від інтересу до
працьовитості. 3.Формування самостійності у
трудовій діяльності. |
Методичні рекомендації
Обмін досвідом
Ділова гра
|
1.«Трудове виховання в
сім’ї». 2.«Розвиваємо самостійність
– ростимо помічниками». |
«Як привчати малюка до праці
в дома і в садочку» (доручення в садочку і в
дома). |
|
Березень |
1.«Праця в природі –
формування моральних рис та розумових здібностей. 2.Екологічне виховання дітей
раннього віку. 3.Заняття: «Річечка хлюпоче
– малеча гратись хоче» |
|
Методичний вісник
Методичний лист
Практичний показ |
1.Пізнавальні прогулянки в
природу вихідного дня. 2. «Казкові пригоди, що
вчать співчуттю до людей і природи». |
«Збережемо планету для
майбутніх поколінь» |
Сенсорне
виховання дітей раннього віку |
Квітень |
|
1.«Як уникнути травмування
дитини вдома». 2.Безпека дитини – важлива
соціально – педагогічна проблема сучасності. 3.Формування в дітей
дисциплінованої поведінки на вулиці, та дотримання правил безпеки. 4.«Безпечна атмосфера у
сім’ї»
|
Круглий стіл
Усний журнал
Пам’ятка
Анкета
|
1.Правила поведінки з
незнайомими людьми. 2. «Правила поведінки біля
води». |
«Алергічні захворювання та
їх профілактика» |
|
Травень |
|
1.Результати освітнього
процесу в групі. 2.Літо – найкраща пора для
оздоровлення. 3.Організація рухливих ігор
на свіжому повітрі. 4.Організзаційні питання.
|
Доповідь
Інформація
Методичні поради |
1.Літо – пора вітамінів. 2.Одяг дитини в літній
період. |
Оздоровлення дітей влітку |
План роботи з
родиною
групи молодшого
дошкільного віку
"Гномики"
Царичанського ЗДО № 5
"Вишенька"
на 2021 - 2022
н.р.
Вихователі: Грицай В.І.
Молодан С. В.
Місяць |
Батьківські збори |
Батьківський лекторій |
Форма проведення |
Консультація |
Стаття |
Папка - пересувка |
Вересень |
1.Психологічна характеристика дітей молодшого дошкільного віку. 2.Вимоги програми Українське
дошкілля"стосовно знань, умінь, навиків дітей молодшого дошкільного
віку. 3." Життя дитини в родині» 4. Вибір батьківського комітету. |
|
Методична лекція
Інформація
Анкетування |
1. Адаптація дітей до дитячого садка. 2. Формування дисциплінованості у дітей. |
Місточки взаємодії та довіри |
Для вас батьки |
Жовтень |
|
1.Фізкультурно – оздоровча робота в дитячому
закладі та вдома. 2.Фізичний розвиток дітей молодшого дошкільного
віку. 3.Активізація рухової діяльності дошкільників,
як потреба сьогодення. 4.Мікробот рятує подарунки. |
Обмін досвідом
Дискусія
Пам’ятка
Практичний показ |
1.Рухова активність – основа здорового способу
життя. 2. Фізичне виховання в сім’ї. |
Сучасні підходи до фізичного
виховання та оздоровлення дітей молодшого дошкільного віку. |
|
Листопад |
|
1.Безпека життєдіяльності дошкільнят. 2. Активізація знань батьків дітей дошкільного
віку про особливості навчання правил безпечної поведінки. 3.Оцінка знань та вмінь з основ безпеки
життєдіяльності. 4. "Небезпечні предмети". |
Інформаційний вісник
Тренінг
Анкета
Практичний показ |
1. Щоб не сталося лиха. 2. Як уберегтися від корона вірусу. |
Розумна обережність – запорука безпеки. |
|
Грудень |
1.Формування логіко – математичних здібностей
дітей 4 – го року життя. 2.Навчаємо граючись (математика на кухні). 3.
«Намистинки для сороки». 4. Організаційні питання |
|
Методичний вісник
Ділова гра «Акваріум»
Практичний показ |
1.Розвиток логічних умінь дитини. 2. Вчимо доводити власну думку. |
Формування логіко – математичної компетентності дошкільників. |
Мовленнєвий розвиток дошкільнят |
Січень |
|
1.Проблеми і труднощі патріотичного виховання. 2.Сучасний підхід до патріотичного виховання. 3.Моральна платформа формування патріотичних почуттів. |
Бесіда за круглим столом
Дискусія з елементами тренінгу
Практикум |
1.Патріотичне виховання починається з доброти. 2.Патріотизм – бажання добра своєму народу. |
Виховуємо громадянина. |
|
Лютий |
|
1.Мовленнєвий розвиток – головна умова розумового розвитку. 2.Мнемотехніка: розучуємо вірші з радістю. 3.Розвиток мовленнєвої компетентності дошкільників засобами гри. 4. «Пригоди колобка» |
Семінар – практикум
Майстер клас
Практичний показ
|
1.Роль близьких у вихованні дітей. 2.Прислухаймось до порад логопеда. |
Розвиваємо мовлення дитини разом із родиною. |
|
Березень |
1.Роль сім’ї в трудовому вихованні
дітей. 2.Залучення дітей до активного життя в сім’ї засобами трудового
виховання. 3.Формування ціннісного ставлення до праці. 4. «Маленькі помічники». |
|
Методична лекція
Обмін думками
Тест
Фото - конкурс |
1.Як привчити дошкільника до праці. 2.Господиня (ин) – звучить гордо |
Пам’ятка для батьків з трудового виховання дітей 4 – го року життя. |
Економічна освіта – необхідна умова сьогодення |
Квітень |
|
1.Формування економічної культури малят. 2.Економічне виховання засобами етнопедагогіки. 3.Люби і знай вій рідний край. 4. Спільна робота в природі батьків з дітьми. |
Доповідь
Брей – ринг
Екологічний ринг
Практикум |
1.Стан довкілля – турбота кожного. 2.Спостережливість – ключ до пізнання. |
Екологічна безпека дитини. |
|
Травень |
|
1.Досягнення дітей молодшого дошкільного віку. 2.Літнє загартування дітей 3. Як зробити літо корисним. 4. Організаційні питання. |
Звіт – підсумок
Круглий стіл
Поради батькам |
1.Використання природних факторів для зміцнення здоров’я. 2.Забави для малят. |
Літні канікули: як підготувати себе та дитину. |
План роботи з
родиною
групи середнього
дошкільного віку
"Капітошки
"
Царичанського ЗДО № 5
"Вишенька"
на 2021- 2022 н.р.
Вихователі: Самбур А.М.
Сало Л.В.
Місяць |
Батьківські
збори |
Батьківські
лекторії |
Форма
проведення |
Консультації |
Статті |
Папка пересувка |
Вересень |
1.Психологічна характеристика дітей середнього дошкільного віку. 2.Вимоги програми «Українське дошкілля», до знань, умінь і навичок дітей
середнього дошкільного віку. 3.«Які ви батьки?» 4.Вибір батьківського комітету |
|
Методична лекція
Доповідь
Тест |
1.Як знайти гармонію дитячої душі. 2.Роль батьків у вихованні самолюбності дитини.
|
Лідерство – риса активних або Як і навіщо плекати лідерів змалку. |
Дошкільнятам – освіта для сталого
розвитку |
Жовтень |
|
1.Сталий розвиток: стосується кожного. 2.Духовний розвиток особистості дитини дошкільного віку через формування
екологічної культури. 3.Визначальні чинники сталого розвитку. 4.«Врятуймо річку» |
Круглий стіл
Методичні посиденькі
Інформація
Практичний показ |
1.Лепбук для реалізації ідей сталого розвитку. 2.Об’єднаємо зусилля для здорового довкілля. |
Вплив батьківської поведінки на розуміння дітьми поняття сталого
розвитку. |
|
Листопад
|
|
1.Формування активної життєвої позиції та свідомості дітей щодо
збереження та зміцнення здоров’я. 2.Розумна обережність – запорука здоров’я. 3.Засоби масової інформації і дитина. Гаджети в житті дитини: за і проти. 4. «Про правила безпеки» |
Методичний вісник
Ділова гра
Дискусія
Тест
|
1.«Цікавинки безпеки» 2. «Як створити безпечний простір дитини вдома». |
«П’ять речей, які треба знати батькам про короно вірус – роз’яснення МОН
та МОЗ» |
|
Грудень |
1.Розвиток – логіко математичної компетентності дошкільника. 2.Логіко – математичні уміння дошкільників. 3.Знаходження закономірностей у виборі та розташуванні геометричних
фігур. |
|
Дискусія
Ділова гра
Практичний показ |
1.Розвиток логічного мислення дітей 5р.ж. 2.Дидактичні засоби у формуванні початкових математичних уявлень. |
Цікава математика (поради батькам щодо розвитку логіко – математичного
мислення дітей) |
Розвиток логіко –математичних
здібностей дошкільників |
Січень |
|
1.Дидакичні ігри у мовленні. 2. Су – джок розвиває мовлення дітей. 3.«Зимова скринька» |
«Акваріум»
Тренінг
Практичний показ |
1. Роль дидактичних вправ та ігор у формуванні грамотного правильного
мовлення. 2. Коли, чому та як навчати грамоти дошкільнят. |
Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовлення дітей. |
|
Лютий |
|
1.Виховання творчої особистості дитини в системі фізичного виховання. 2.Пам’ятка для батьків з фізичного виховання дітей 5 р.ж. 3.«Яке місце займає фізкультура у вашому житті». 4. «Подорож до країни Лімпопо». |
Теоретично – практичний семінар
Пам’ятка
Анкета
Практичний показ
|
1.Нові форми проведення ранкової гімнастики. 2.Оздоровчі технології у нетрадиційній ранковій гімнастиці. |
Який вид спорту обрати для дитини. |
|
Березень |
|
1.Шляхи розв’язання проблеми трудового виховання в дошкільному віці. 2.Залучення дітей до активного життя в сім’ї засобами трудового
виховання. 3.Меленькі кулінари в дитсадку і вдома. 4.Трудове виховання дошкільників. |
Брей - ринг
Усний журнал
Трудовий десант
Анкета |
1.Послідовність розвитку інтересу до праці. 2.Памятка для батьків з трудового виховання. |
Як привчати дошкільників до праці |
Трудове виховання |
Квітень |
|
1.Формування економічної досвідченості дошкільників засобами гри. 2.Ознайомлення з грошима в дитсадку й родині. 3.Економічна освіта. 4.Гра – стратегія «Маленькі бізнесмени» |
Мозковий штурм
Інформація
Анкета Практичний показ |
1.Формуванн економічної компетентності дошкільників на різних вікових
етапах. 2.Еконоічне виховання в сім’ї. |
Виховуємо раціонального споживача. |
|
Травень |
1.Досягнення дітей середнього дошкільного віку. 2.Літній відпочинок дітей. Техніка безпеки на воді. 3.Страхи дітей. 4.Оргаізвційні питання. |
|
Інформація
Поради батькам
Анкета |
1.Шляхи збереження психологічного здоров’я дитини. 2.Якщо дитина не хоче їсти. |
Виховання культури поведінки у батьків та дітей. |
План роботи з
родиною
групи старшого
дошкільного віку
"Чудасики"
Царичанського
ЗДО № 5 "Вишенька"
на 2021 - 2022
н.р.
Вихователі:
Сердюк О.Г.
Гальонка І.Г.
Місяць |
Батьківські збори |
Батьківський лекторій |
Форма проведення |
Консультації |
Стаття |
Папка - пересувка |
Вересень |
1.Психологічна характеристика дітей старшого дошкільного віку. 2.Ознайомлення з основними завданнями програми розвитку дітей 6-го року життя «Українське дрошкілля», та
«Впевнений старт». 3. Якою я хочу бачити свою дитину. 4.Створення групи батьківського комітету. |
|
Методична лекція
Доповідь
Анкетування
|
1.Як підтримувати дружні стосунки зі своїми дітьми?
2.Як навчити дитину спілкуватися зі своїми однолітками?. |
Співробітництво сім’ї та дитячого садка в період карантину. |
Соціально-економічна
освіта дошкільнят – крок в європейське майбутнє |
Жовтень
|
|
1.Любов до природи виховуємо змалку. 2. Екологія і ми. 3.Спільна виставка малюнків «Доброта до природи» 4. Анкета для батьків екологічного спрямування 5. Екологічний квест «Юні екологи» |
Дискусійна трибуна
Тренінг Виставка малюнків
Анкетування
Практичний показ |
1.Поради щодо спостережень з дітьми восени 2. «Лікування часником». |
Екологічне виховання дошкільників |
|
Листопад |
|
1.Розвивальне середовище -важлива умова формування навичок безпечної
поведінки у дітей старшого дошкільного віку. 2.Чому діти лаються та як боротися
з лихослів’ям дошкільнят. 3. Немає лиха, коли все тихо! |
Методичний вісник
Гра-акваріум
Практичний показ |
1.Як захистити дитину від небезпечних взаємостосунків з незнайомими
особами. 2.Як поводитися батькам, якщо дитина часто плаче. |
Чим відрізняються авторитарні батьки та до яких наслідків може привести
цей тип виховання. |
|
Грудень |
1.Розвиток творчої особистості старших дошкільників – ключове завдання
освіти дітей дошкільного віку. 2.Загальна характеристика естетичного ставлення дітей старшого
дошкільного віку. 3. «Царство Снігової королеви» |
|
Інформаційний вернісаж
Проблемний стіл
Практичний показ |
1.Чому важливо навчити дитину правильно тримати олівець під час
малювання. 2.Що батьки можуть зробити для своєї дитини. |
Діяльнісний підхід до формування естетичного ставлення дітей старшого
дошкільного віку |
Гра - читанню не завада |
Січень |
|
1.Формування економічної досвідченості дітей старшого дошкільного віку. 2.Економічне виховання дошкільників засобами гри. 3.Економічний квест «Економічний ярмарок»
|
Інформаційний кошик
Круглий стіл
Практичний показ |
1.Наші потреби та розвиток бізнесу 2.Правила академії економа
Афлатуна |
Єдність сім’я та ЗДО – умова успішного економічного виховання |
|
Лютий |
|
1.Як розвивати мовлення дітей за допомогою художніх творів 2.Яку роль у вихованні відіграють емоції? 3. «У пошуках Незнайка» |
Круглий стіл
Методична консультація
Практичний показ |
1.Як навчити дитину переказувати дитячі твори. 2.Як відрізнити наполегливих дітей |
Чи впливає на інтелектуальний рівень дітей старшого дошкільного віку
розвиток навичок зв’язного мовлення. |
|
Березень |
1.Національно-патріотичне виховання старших дошкільників в умовах
освітнього середовища ЗДО. 2.Мистецька спадщина рідного краю як засіб національно-патріотичного виховання старших
дошкільнят. 3. «Пишаємося!» віртуальна галерея про Царичанку.
|
|
Дискусія
Обмін досвідом
Виставка |
1.Як залучати дітей до морально-патріотичного виховання вдома. 2.Чи потрібні дітям колискові у дошкільному віці. |
Здорові діти – здорова нація. |
Готуємо майбутнього
першокласника |
Квітень |
|
1.Формування логіко-математичних понять у дітей старшого дошкільного віку. 2.Сучасні технології логіко-математичного розвитку. 3. «Цікава математика» |
Міні-лекція
Круглий стіл
Практичний показ |
1. Ефективне використання паличок Кюїзенера для розвитку логіко-математичної компетенції
дошкільників. 2.Логіко-математичні цікавинки протягом дня. (Граємо з дітьми вдома) |
Підготовка до школи - один з
найважливіших аспектів логіко-математичного розвитку дошкільнят. |
|
Травень |
1.Досягнення дітей старшого дошкільного віку. 2. Що таке готовність до шкільного навчання. 3.Бажання піти до школи
4. Чи хочу я до школи 5.Організаційні питання. |
|
Бесіда за круглим столом Виступ вчителя
Аналіз анкетування батьків Аудіозапис відповіді дітей |
1.Про виховання культури поведінки дитини в сім’ї. 2.Режим майбутнього школяра |
Інтелектуальна гот овність дитини до школи |