6.3.План-циклограма внутрішньої системи
оцінювання (контролю) якості процесів функціонування: охорона праці, безпека
життєдіяльності, пожежна безпека, цивільний захист, медичне обслуговування,
організація харчування
№ з/п |
Зміст роботи, назва документу |
Термін виконання |
1. |
Наказ «Про організацію роботи з
охорони праці та безпеки життєдіяльності у дошкільному
навчальному закладі» |
На 01.09. щорічно |
2. |
Наказ «Про призначення
відповідального за охорону праці по закладу» |
Термін дії
відповідального, до часу звільнення , переобрання. Відповідальний
призначається після навчання та перевірки знань з питань охорони праці.
Відповідальний призначається в закладах, де кількість
працюючих менше 50 осіб. |
3. |
Наказ «Про проведення
навчання та перевірку знань з питань охорони праці безпеки життєдіяльності з
працівниками закладу» |
Навчання
проводяться 1 раз на 3 роки. У наказі
вказується термін проведення
навчання, склад комісії, відповідального за розробку тематичного
плану навчання ( не менше 20 годин), відповідального за розробку
білетів. |
4. |
Положення «Про порядок проведення
навчання і перевірку знань з питань охорони праці в закладі». |
Розробляється 1
раз на 3 роки. Переглядається при зміні статуту закладу, документів з
охорони праці всіх рівнів. |
5. |
Наказ «Про розробку та
затвердження посадових інструкції для працівників закладу» |
Інструкції
розробляються 1 раз на 5 років. У наказі
відображається перелік розроблених та затверджених інструкцій. У подальшому переглядаються наказом
по закладу. |
6. |
Наказ «Про розробку та
затвердження інструкції з охорони праці для працівників закладу» |
Інструкції
розробляються 1 раз на 3 роки. У наказі
відображається перелік розроблених та затверджених інструкцій. У подальшому переглядаються наказом
по закладу. |
7. |
Наказ
«Про стан травматизму за минулий рік і заходи щодо його попередження» |
До 31.01. щорічно |
8. |
Наказ «Про
організацію роботи з пожежної безпеки» |
До 01.09.
щорічно |
9. |
Наказ
«Про призначення відповідального за електрогосподарство» |
Термін дії
відповідального до часу звільнення, переходу на іншу роботу. Відповідальний
повинен мати 4-5 групу допуску з електробезпеки. |
10. |
Інструктажі з працівниками закладу на 1
групу з електробезпеки |
Проводить
відповідальний за електрогосподарство, 1 раз на рік. Запис про проведення
інструктажу проводиться в журналі
реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці. |
11. |
Перевірка захисного заземлення й опору
ізоляції електромережі та електрообладнання по закладу |
До 01.09.
щорічно, відповідає завгосп закладу. |
12. |
Розробка «Положення про
організацію роботи з охорони праці під час навчально-виховного процесу» |
Розробляється та
діє до часу зміни статуту закладу. Змін, доповнень в документах з
охорони праці. |
13. |
Вступний інструктаж з
охорони праці з новоприбулими працівниками |
Проводить
керівник закладу під час прийняття на роботу працівника. Постійно |
14. |
Програма проведення вступного
інструктажу з працівниками закладу |
Розробляється службою
з ОП, відповідальним за ОП в закладі. Зачитується під час прийняття
працівника на роботу. |
15. |
Первинний інструктаж з охорони праці з
працівниками закладу |
Проводиться під
час прийняття на роботу працівника. Інструктаж проводить
представник служби з ОП, відповідальний за ОП по закладу. |
16. |
Повторний інструктаж |
Термін проведення 1
раз на 3 місяці. Проводить представник служби з ОП, відповідальний за ОП в закладі. |
17. |
Позаплановий, цільовий інструктажі
з О.П. з працівниками |
Постійно, під час
проведення екскурсії з дітьми, отримання травм працівниками закладу і т.д. |
18. |
Інструктажі з протипожежної безпеки з
працівниками закладу (повторний) |
Проводяться не
менше ніж 1 раз на рік. Проводить інструктаж, відповідальний за
протипожежну безпеку по закладу. Реєструється у журналі реєстрації
інструктажів з питань пожежної безпеки. |
19. |
Наказ «Про організацію і
проведення новорічних свят у дошкільному навчальному закладі» |
До 10.12. щорічно |
20. |
Наказ «Про виконання Інструкції з охорони життя і здоров’я
дітей (у зимово-весняний період) |
До 10.12.
щорічно |
21. |
Колективна угода |
Розробляється 1 раз на 5
роки. Нова колективна угода починає розроблятися за 3 місяці до
закінчення терміну дії старої. |
22. |
Акти перевірки виконання
колективної угоди |
Перевірка
виконання колективної угоди проводиться 2 рази на рік |
23. |
Оформлення актів підготовки ДНЗ до
нового навчального року |
До 01.09. щорічно |
24. |
Оформити акти – дозволи на експлуатацію
кабінетів, груп, приміщень та допоміжних приміщень закладу, спортивних та
музичного залу, ігрових та спортивних майданчиків до роботи в новому
навчальному році |
До 01.09. щорічно |
25. |
Розробити та затвердити загальними
зборами трудового колективу Правила внутрішнього трудового розпорядку для
працівників закладу (погодити з профспілковим комітетом закладу) |
Розробляються
та діють до часу зміни Статуту закладу, але до
змін у документах з охорони праці, законодавства України. Працівникам закладу Правила доводяться
під підпис. |
26. |
Складання графіків роботи
для адміністрації, педагогічних працівників та обслуговуючого
персоналу, погодження їх з профспілковим
комітетом закладу |
До 01.09. щорічно.
Графік роботи доводиться до працівника закладу під підпис. |
27. |
Перевірити на надійність спортивне
обладнання у спортивному залі, на спортивних та ігрових
майданчиках |
До 01.09.
щорічно. Складається акт перевірки, який
затверджує керівник закладу. |
28. |
Наказ «Про дотримання вимог охорони праці, ведення документації
з безпеки життєдіяльності за 20_рік» |
До 01.01. щорічно |
29. |
Розгляд питань охорони праці та безпеки
життєдіяльності на загальних зборах трудового колективу, засіданнях педагогічних
рад закладу та батьківських зборах |
Керівник закладу. Термін
розгляду питань 1 раз на 6 місяців. |
30. |
Наказ
«Про медичні огляди працівників дошкільного навчального
закладу» |
Щорічно,
відповідає керівник, медичний працівник закладу. |
31. |
Наказ «Про стан
захворюваності дітей за 20__ рік» |
Щорічно, відповідає керівник, медичний працівник
закладу, січень місяць |
32. |
Контролювати ведення облікової
документації з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності |
Відповідає
керівник закладу. Термін проведення контролю 1 раз на 3 місяці. |
33. |
Наказ
«Про проведення практичного тренінгу з евакуації» |
Щорічно
під час проведення Дня цивільного захисту та «Тижня безпеки дитини». |
34. |
Контроль за проходженням медичних оглядів працівниками закладу дошкільної освіти |
Постійно. Керівник,
медичний працівник закладу. |
35. |
Перевірка
пожежних кранів, які розташовані у закладі, перевірка пожежних гідрантів, які
розташовані на території закладу
|
Пожежні
крани перевіряються комісією закладу 1 раз на 6 місяців, складається акт. Пожежні
гідранти перевіряються комісією закладу 1 раз на 6 місяців, складається акт. |
36. |
Наказ
«Про створення комісії для проведення розслідування нещасних випадків»
|
Серпень,
щорічно |
37. |
Наказ
«Про організацію та проведення «Тижня безпеки дитини» |
Листопад,квітень,
щорічно |
38. |
Наказ «Про виконання Інструкції з охорони життя і здоров’я
дітей (у зимово-весняний період)
|
Червень,
щорічно |
39. |
Наказ
«Про проведення Тижня охорони праці та безпеки життєдіяльності» |
Квітень,
щорічно |
40. |
Наказ
«Про організацію харчування в закладі дошкільної освіти у 2021-2020 н.р.» |
Серпень,
щорічно |
41. |
Наказ
«Про виконання норм харчування дітей у дошкільному навчальному закладі за ІІІ
квартал» |
Жовтень
, щорічно |
42. |
Наказ
«Про виконання норм харчування дітей у дошкільному навчальному закладі за ІІ
квартал» |
Липень,
щорічно |
6.2.
План-циклограма
внутрішньої системи оцінювання якості освіти
IІІ.Напрям оцінювання «Фахова діяльність
педагогічних працівників
закладу дошкільної освіти»
Царичанського закладу дошкільної
освіти «Вишенька» у 2024-2025н. р.
|
ІХ |
Х |
ХІ |
ХІІ |
І |
ІІ |
ІІІ |
ІV |
V |
Методи збору інформації |
3.1. Ефективність
планування педагогічними працівниками своєї діяльності та якість організації
освітнього процесу
3.1.1.Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її
результативність: - Форми та види планування педагогів з організації освітнього процесу у
ЗДО розглядаються та схвалюються педагогічною радою
- Педагогічні працівники ЗДО планують освітній процес, об’єктивно
оцінюють його результативність
|
+
+ |
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
|
+
+ |
Вивчення документації
Вивчення документації |
3.1.2.Педагогічні
працівники застосовують сучасні технології та методики в освітньому процесі,
спрямовані на оволодіння здобувачами дошкільної освіти ключовими
компетентностями та наскрізними уміннями: - .Педагогічні
працівники володіють знаннями про вікові, фізіологічні та психологічні
особливості дітей, їх індивідуальні можливості та потреби, гнучко та
варіативно застосовують форми та методи організації освітнього процесу
-
Педагогічні працівники застосовують
інформаційно - комунікаційні та комунікативні технології
-
Педагогічні працівники застосовують
технології формування у здобувачів дошкільної
освіти соціально доцільної поведінки |
+
+
+
|
+
+
+
|
+
+
+
|
+
+
+
|
+
+
+
|
+
+
+
|
+
+
+
|
+
+
+
|
+
+
+ |
Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти) Опитування (анкетування педагогічних працівників)
Опитування (анкетування педагогічних працівників)
Опитування (анкетування педагогічних працівників |
3.1.3. Педагогічні працівники створюють та використовують освітні
ресурси: - Педагогічні працівники створюють та використовують власні освітні
ресурси (методичні розробки, презентації, блоги, веб-сайти тощо), мають
публікації професійної тематики та оприлюднені методичні розробки
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Опитування (анкетування педагогічних працівників) |
3.1.4. У закладі дошкільної освіти мовою освітнього процесу є державна
мова: - Працівники закладу дошкільної
освіти сприяють популяризації державної мови
- У роботі зі здобувачами дошкільної освіти педагогічні працівники
збагачують та активізують словник, розвивають зв’язне мовлення, формують
навички культури мовлення та виховують бажання спілкуватися рідною мовою |
+
+
|
+
+
|
+
+
|
+
+
|
+
+
|
+
+
|
+
+
|
+
+
|
+
+
|
Опитування (анкетування педагогічних працівників)
Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти) |
3.2. Постійне
підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних
працівників 3.2.1.Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток
і підвищення кваліфікації: - педагогічні працівники закладу дошкільної освіти обирають різні види,
форми і напрями підвищення рівня своєї професійної майстерності
3.2.2.Педагогічні працівники діляться досвідом роботи з колегами - педагогічні працівники беруть участь у роботі творчих(робочих) груп,
ініціюють та/або реалізують освітні проекти
3.3.Налагодження
співпраці з батьками, працівниками закладу дошкільної освіти 3.3.1.Педагогічні працівники діють на засадах педагогіки партнерства: -У закладі дошкільної освіти всі співробітники працюють у партнерстві
один з одним
3.3.2. .Педагогічні працівники співпрацюють з батьками з питань
розвитку, навчання та виховання дітей, забезпечують постійний зворотній
зв’язок:
-У закладі дошкільної освіти налагоджена конструктивна комунікація
педагогічних працівників із батьками здобувачів дошкільної освіти в різних
формах на принципах взаємоповаги, взаємодовіри, взаєморозуміння,співпраці
3.3.3. У закладі дошкільної освіти налагоджена практика педагогічного
наставництва та інших форм професійної співпраці:
-
Педагогічні працівники надають
методичну підтримку колегам, обмінюються досвідом (конференції, публікації,
майстер-класи, семінари, наставництво)
3.3.4. У закладі дошкільної освіти налагоджено систему роботи з
адаптації та інтеграції здобувачів дошкільної освіти до освітнього процесу:
- Педагогічні працівники орієнтовані на потреби дитини в освітньому
процесі, проявляють повагу, доброзичливість й позитивне ставлення до
особистості дитини, сприяють її особистісному розвиткові
3.4.Методичне
забезпечення закладу дошкільної освіти
3.4.1. У закладі дошкільної освіти функціонує методичний кабінет:
-
Діяльність методичного кабінету
закладу дошкільної освіти спрямована на реалізацію завдань закладу,
підвищення якості освітнього процесу та професійної компетентності
педагогів,надання їм методичної допомоги
-
У закладі дошкільної освіти
забезпечується наступність дошкільної та початкової освіти
-
Інформаційно - просвітницький
простір є доступним, сучасним, змістовним, сприяє відкритості та прозорості
діяльності закладу дошкільної освіти та задоволенню потреб учасників
освітнього процесу |
+
+
+
+
+
+
+
+
+
|
+
+
+
+
+
+
+
+
+
|
+
+
+
+
+
+
+
+
+
|
+
+
+
+
+
+
+
+
+
|
+
+
+
+
+
+
+
+
+
|
+
+
+
+
+
+
+
+
+
|
+
+
+
+
+
+
+
+
+
|
+
+
+
+
+
+
+
+
+
|
+
+
+
+
+
+
+
+
+
|
Вивчення документації, опитування (анкетування педагогічних працівників)
Вивчення документації, опитування (анкетування педагогічних працівників)
опитування (анкетування працівників, педагогічних та медичних працівників)
Вивчення документації, опитування (анкетування педагогічних працівників)
Вивчення документації, опитування (анкетування педагогічних працівників)
опитування (анкетування батьків, педагогічних працівників). Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти)
Вивчення документації, опитування (анкетування педагогічних працівників). Спостереження (освітнє середовище)
Вивчення документації, опитування (анкетування педагогічних працівників)
Спостереження (освітнє середовище) опитування (анкетування педагогічних працівників, батьків)
|
Додаток 1
до наказу Царичанського ЗДО
«Вишенька»
від 01.09.2023 №34-од
Положення
про внутрішню систему забезпечення якості освіти в
Царичанському
ЗДО «Вишенька» Царичанської селищної ради
І. Загальні положення
1.1. Положення про внутрішню систему
забезпечення якості освіти в Царичанському ЗДО «Вишенька» Царичанської селищної
ради (далі - ЗДО) розроблено відповідно до вимог частини третьої статті 41
Закону України «Про освіту», Закону України «Про дошкільну освіту», Положення
про заклад дошкільної освіти, Базового компоненту дошкільної освіти, методичних
рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти
у закладах дошкільної освіти, затверджених наказом Державної служби якості
освіти України від 30 листопада 2020р. №01-11/71, Статуту закладу.
1.2. Система внутрішнього забезпечення якості освіти (далі ВСЗЯО)
в ЗДО передбачає здійснення таких процедур і заходів:
– визначення принципів та процедур забезпечення якості освіти;
– здійснення моніторингу та періодичного перегляду освітніх
програм;
– щорічне оцінювання здобувачів освіти, загальне оприлюдненення
критеріїв, правил і процедур оцінювання здобувачів освіти;
– забезпечення підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
– забезпечення наявності необхідних ресурсів для організації
освітнього процесу, у тому числі створення в ЗДО інклюзивного освітнього
середовища, універсального дизайну;
– забезпечення наявності інформаційних систем для ефективного
управління освітнім процесом, закладом освіти;
– забезпечення публічності інформації про освітні програми;
– забезпечення ефективної системи академічної доброчесності;
– оприлюдненення критеріїв, правил і процедур оцінювання
педагогічної діяльності педагогічних працівників;
– оприлюдненення критеріїв, правил і процедур оцінювання
управлінської діяльності керівних працівників закладу освіти;
Колегіальним органом управління ЗДО, який визначає систему та
затверджує процедури внутрішнього забезпечення якості освіти, є педагогічна
рада. Моніторинг системи внутрішнього забезпечення якості здійснюється
адміністрацією закладу.
1.3. Критерії ефективності ВСЗЯО:
– всебічний розвиток дитини;
– якісний склад та ефективність роботи педагогічних працівників;
– оптимальне матеріально-технічне забезпечення;
– дієва система управління ЗДО.
1.4. Положення поширюється на діяльність всіх педагогічних
працівників, що здійснюють освітню діяльність, в тому числі педагогічних
працівників, які працюють за сумісництвом.
ІІ. Принципи забезпечення якості освіти
2.1.Принципи забезпечення якості освіти ЗДО:
– адаптація нормативно-правових актів Міністерства освіти і науки
України, чинного законодавства та інших документів, що регламентують діяльність
у галузі освіти;
– створення системи управління якістю, яка забезпечуватиме
удосконалення системи контролю підготовки здобувачів освіти та досягнення
об’єктивності оцінювання знань;
– формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей,
набуття нею соціального досвіду;
– виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти,
забезпечення готовності продовжувати освіту, формування системних знань, умінь,
навичок та компетенцій;
– здійснення обгрунтованого моніторингу якості;
– демократизації в освітній діяльності;
– впровадження в освітній процес передових досягнень науки і
технологій;
– систематичне підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
– постійний розвиток матеріально-технічної бази та інформаційних
ресурсів;
– системність в управлінні якістю на всіх стадіях освітнього
процесу, підвищення ефективності системи управління якістю через визначення
цілей у галузі якості та їх перегляд при потребі, удосконалення процедур
контролю.
2.2. Мета внутрішньої системи якості освіти ЗДО полягає в
об'єднанні й інтеграції організаційних, методичних, кадрових зусиль і ресурсів
ЗДО з урахуванням різноманітних факторів та умов для досягнення високої якості
освітнього процесу та його результатів, що відповідають кращим зразкам і
відповідним стандартам.
2.3. Критеріями ефективності внутрішньої системи забезпечення
якості освіти є:
– відповідність досягнень здобувачів освіти державним вимогам до
рівня освіченості, розвиненості та вихованості дитини 6(7) років, сумарного
кінцевого показника набутих дитиною компетенцій;
– відповідність узагальнених показників результату освітньої
роботи (сформованість певного виду компетенцій) змісту освітніх напрямів,
визначених інваріантною складовою Базового компонента дошкільної освіти;
– ефективність реалізації варіативної складової змісту дошкільної
освіти відповідно до індивідуальних інтересів і потреб дітей, запитів і
побажань батьків, наявних умов розвитку дошкільників;
– якісний склад та ефективність роботи педагогічних працівників;
– показник наявності освітніх, методичних і матеріально-технічних
ресурсів для забезпечення якісного освітнього процесу.
ІІІ. Організаційно-правова структура ВСЗЯО
3.1. Організаційно-правова структура ВСЗЯО – це суб’єкти, які
здійснюють або включені у процеси оцінювання якості освіти: адміністрація
закладу, творчі ініціативні групи, педагогічна рада.
3.2. Адміністрація закладу:
– формує блок актів стосовно функціонування ВСЗЯО, представляє їх
на засідання педради;
– готує пропозиції щодо вдосконалення ВСЗЯО;
– організовує в ЗДО проведення контрольно-оціночних процедур;
– здійснює систему моніторингу якості освіти (збір, обробку,
узагальнення та збереження інформації стосовно динаміки розвитку);
– готує інформаційно-аналітичні матеріали на розгляд на засіданні
педради;
– ухвалює управлінські рішення щодо розвитку якості освіти на
основі аналізу результатів.
3.3. Творчі ініціативні групи:
– розробляють методики оцінки якості освіти за напрямами
діяльності;
– беруть участь в експертизі динаміки розвитку вихованців та рівня
професійної компетентності педагогів ЗДО;
– формують пропозиції для адміністрації з вироблення управлінських
рішень.
3.4. Педагогічна рада:
– діє в межах повноважень, визначених нормативно-правовими актами;
– розглядає та оцінює основні питання діяльності ЗДО;
– ухвалює рішення щодо питань функціонування ЗДО, оновлення змісту
в зв’язку з появою нових стандартів освіти, рекомендує впровадження нових
освітніх технологій, підвищення якості освіти на основі аналізу отриманих
результатів.
ІV. Процедури ВСЗЯО.
4.1. Процедурами ВСЗЯО є внутрішній контроль якості освітньої
діяльності та внутрішній моніторинг якості освіти.
4.2. Процедура контролю включає в себе різні види:
– тематичний;
– підсумковий;
– фронтальний;
– оперативний.
4.3. Моніторинг є методом та формою контролю. Будується відповідно
до визначених у ЗДО напрямів.
4.4. Щорічне самооцінювання підсумків діяльності ЗДО за навчальний
рік здійснюється за блоковою системою. Підсумковий аналіз є першим розділом
Плану роботи ЗДО на навчальний рік та літній оздоровчий період.
4.5. Документи та матеріали, що засвідчують системність реалізації
процедур ВСЗЯО:
– програма розвитку закладу на 3-5 років;
– план роботи ЗДО на навчальний рік та літній оздоровчий період (з
аналізом підсумків діяльності закладу, циклограма внутрішнього контролю ЗДО на
навчальний рік, методики моніторингових досліджень);
– протоколи засідань педагогічної ради;
– накази директора.
V. Критерії і процедури оцінювання здобувачів дошкільної освіти.
5.1. Моніторинг індивідуального розвитку вихованців дає змогу
визначити рівень їх компетентності відповідно освітніх напрямів Базового
компоненту дошкільної освіти.
5.2. Очікувані результати містяться в освітніх програмах, за якими
працює ЗДО.
5.3. Періодичність проведення моніторингу – два рази на рік
(жовтень - травень).
5.4. Моніторинг проводять вихователі, вчителі-логопеди, музичний
керівник, інструктор з фізкультури, практичний психолог.
5.5. Директор на
основі висновків педагогів розробляє аналітичну довідку, яка вводиться у
підсумковий аналіз діяльності закладу.
VІ. Критерії, правила і процедури оцінювання
професійної діяльності педагогічних працівників.
6.1. Оцінювання професійної діяльності педагогічних працівників
відбувається під час атестаційного та між атестаційного періоду.
6.2. Характеристика діяльності педагога визначається відповідно до
Порядку підвищення кваліфікації. Враховується моніторинг, проведений самоаналіз
педагога, в якому відмічається динаміка розвитку базових якостей вихованців,
емоційного благополуччя дітей, варіативність форм взаємодії з дітьми, вміння
дитини взаємодіяти з іншими дітьми, робота з батьками вихованців, насиченість
змісту освітньої діяльності.
6.3. Оцінювання професійної діяльності педагогів у між
атестаційний період відбувається відповідно до Плану роботи закладу.
6.4. Під час підсумкового контролю за навчальний рік здійснюється
анкетування педагогів з метою визначення їх потреб.
6.5. Результатом оцінювання професійної компетентності педагога є
підсумки атестації.
6.6. Документи, що засвідчують процедуру оцінювання професійної
діяльності педагога:
– план роботи ЗДО на навчальний рік та літній оздоровчий період;
– індивідуальний план підготовки та проходження атестації;
– протоколи засідань педагогічної ради;
– накази директора.
VІ. Умови якісної організації освітнього процесу.
7.1. Матеріально-технічні умови, безпечність, доступність,
комфортність будівлі, приміщення, споруд, обладнання й території:
– територія та приміщення чисті, обладнання справне;
– відсутні колючі та шкідливі рослини, кущі;
– освітлення на території справне;
– щоденно здійснюється огляд на безпечність;
– кожне групове приміщення ізольоване, регулярно прибираються,
провітрюються;
– ігрові майданчики облаштовані ігровим та спортивним інвентарем;
– приміщення та майданчики безпечні для перебування дітей.
7.2. Забезпеченість приміщень сучасним обладнанням, меблями,
засобами навчання.
7.3. Дотримання вимог охорони праці, безпеки життєдіяльності,
пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій.
7.4. Навчально-методичні умови:
– розвивальний освітній простір в кожній групі відповідає
програмі, віку дітей, сучасним вимогам (доступність, поліфункціональність,
варіативність);
– врахування національно-культурних, кліматичних умов;
– використання в освітній діяльності форм і методів роботи, що
відповідають віковим та індивідуальним особливостям дітей, їх емоційному
благополуччю, формування та підтримка їх позитивної самооцінки, впевненості у
власних можливостях.
– підтримка дорослими позитивних, доброзичливих відносин між
дітьми;
– підтримка ініціативи і самостійності дітей через створення умов
для вибору специфічно дитячих видів діяльності;
– системна робота по запобіганню боулінгу, захист дітей від усіх
форм насильства;
– партнерська взаємодія з батьками.
7.5. Медико-соціальні умови.
– створення умов для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я
дітей;
– функціонування медичного кабінету;
– забезпечення медичним обслуговуванням та домедичною допомогою
(сестрою медичною старшою);
– дотримання протиепідемічного режиму;
– проведення санітарно-просвітницької роботи з дітьми, батьками,
працівниками;
– проведення фізкультурно-спортивної роботи в різних формах;
– наявність фізкультурно-спортивного обладнання для розвитку
рухових якостей дітей;
– здійснення медико-педагогічного контролю за організацією
фізичного виховання (два рази на рік);
– проведення контролю за станом здоров’я дітей;
– створення умов для якісного харчування: збалансованість,
виконання натуральних норм, дотримання санітарно-гігієнічних умов;
– сприяння формуванню культурно-гігієнічних навичок у дітей в
процесі харчування;
– контроль за організацією харчування;
– вивчення потреб учасників освітнього процесу для адаптації
освітнього середовища з урахуванням універсального дизайну.
VІІІ. Системи та процедури управління закладом дошкільної освіти
8.1. Визначеність системи планування та організації діяльності
закладу дошкільної освіти: програма розвитку, план роботи закладу, розгляд
результатів діяльності на педрадах, співпраця з батьками.
8.2. Ефективність кадрової політики: укомплектованість кадрами,
створені умови для підвищення кваліфікації, впровадження інновацій,
застосування морального та матеріального заохочення, методичний супровід,
формування корпоративної культури.
8.3. Організація єдиного інформаційного простору: сайт закладу,
інформаційні стенди.
8.4. Діяльність органів громадського самоврядування: загальні
збори, батьківське самоврядування, орган самоврядування працівників закладу.
ІХ. Система й механізми забезпечення академічної доброчесності
9.1.Дотримання педагогічними працівниками вимог академічної
доброчесності: посилання на джерела інформації, якщо використано сторонні ідеї,
розробки, відомості.
9.2. Обізнаність педагогічних працівників щодо порушення
академічної доброчесності – плагіат, фальсифікація, списування, необ’єктивне
оцінювання.
Царичанського закладу дошкільної освіти «Вишенька»
у 2023-2024н. р.
|
ІХ |
Х |
ХІ |
ХІІ |
І |
ІІ |
ІІІ |
ІV |
V |
Методи збору інформації |
2.1. Дотримання вимог Базового компонента
2.1.1.У
закладі дошкільної освіти реалізується Базовий компонент дошкільної освіти:
-
заклад дошкільної освіти
здійснює освітній процес за програмами, затрердженими в установленому
порядку; |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Вивчення документації. Опитування
(анкетування педагогічних працівників) |
-
організація освітнього
процесу у закладі дошкільної освіти сприяє набуттю дитиною різних
компетентностей відповідно до освітніх напрямів, визначених інваріативною
складовою Базового компонента дошкільної освіти; |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
Вивчення документації.
Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти) Опитування (анкетування
педагогічних працівників) |
-
у закладі дошкільної освіти
створюються умови для реалізації варіативної складової Базового компонента
дошкільної освіти, для впровадження додаткових організаційних форм освітнього
процесу – гуртки, студії, секції (за згодою батьків та з урахуванням індивідуальних
особливостей здобувачів дошкільної освіти)
|
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Вивчення документації.
Спостереження (освітнє середовище) Опитування (анкетування
педагогічних працівників) |
2.1.2.
У закладі дошкільної освіти здійснюється внутрішній моніторинг стану і
результатів освітньої діяльності:
- у закладі дошкільної
освіти здійснюється аналіз стану освітньої діяльності, приймаються відповідні
управлінські рішення;
|
+ |
|
|
|
|
|
|
|
+ |
Вивчення документації.
Опитування (анкетування педагогічних працівників) |
2.2. Організація життєдіяльності здобувачів
дошкільної освіти у закладі 2.2.1. У закладі
дошкільної освіти забезпечено дотримання вимог до розпорядку дня та навчання, організації життєдіяльності, рухової
активності дітей: - розпорядок дня здобувачів
дошкільної освіти у вікових групах відповідає гігієнічним нормам щодо
тривалості сну, організації різними видами діяльності та відпочинку, у тому
числі навчальних занять, тривалості перебування на свіжому повітрі, рухової
активності, кратності приймання їжі; |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Вивчення документації, Спостереження
(організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти) опитування
(анкетування педагогічних працівників, батьків) |
-
гранично допустиме навчальне
навантаження на здобувача дошкільної освіти у ЗДО відповідає віковій групі. |
+ |
|
|
|
|
|
|
|
|
Вивчення документації, Спостереження
(організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти) опитування
(анкетування педагогічних працівників) |